💬
Logga in
Fuska.se

Signalen I Unowngrottan

60 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

ni vet den där radiosignalen i Unowngrottan? vad är det förnåt? det kan inte direkt vara en unown,ellerhur?eller?

Nivå 9 · Veteranfuskare

det sägs vara en Celebi signal...

jag tror det är det! allså kan celei finnas igrottan eller? :huh: :o :cry:

3 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

Många säger det...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

Kalla mig knäpp,men jag tycker att den gråter.NI behöver inte tycka de. :meddum:

Nivå 3 · Lärling

VAAAA Celebi nä det är inte sant ...........tror jag

Nivå 3 · Lärling

inte många har läst den berättelsen om celebi? nä nu ska jag förklara!

alltså har någon sett pokemon filmen med Celebi? jag såg den i trean på den

japanska versionen, celebi är Ilexs forests "beskyddare"... den går genom tiden med hjälp av den där lilla huset som liknar en liten stuga i Ilex Forest.. och därför finns celebi i Ilex Forest, men jag kan säga, DET GÅR INTE ATT FIXA CELEBI UTAN GAMESHARK.. eller på ett annat hederligt sätt... :P för att det blev nåt fel när

man skulle översätta "celebi-sidequest" du kan läsa den i ett annat forum!

och förresten, radiosignalen har med unown att göra, ifall du fångar alla (som jag gjort ;) ) så kan du printa ut unown med nintendo photoshop! det var allt!

men som du vet är kabuto puzzeln inte den ända pusseln utan det finns också aerodactail (eller hur det nu stavas) och dragonite

Senast ändrad:

japp.

Nivå 9 · Veteranfuskare

och ho-oh och tentacruel...

finns det med tentacruell? var? :o :cry:

Nivå 9 · Veteranfuskare

har för mig att Tentacool/tentacruel fanns på en...men då ska man komma från Union cave...asså bakifrån...

ok jag fattar precis ad du menar ...eh :blink:

Nivå 9 · Veteranfuskare

ironisk eller inte...men man ska surfa inne i Union cave...som ligger söder om Violet city...då kommer man ut vid Alpha ruins fast på ett annat ställe...man hittar Natu och Smeragle i ett gräs där också..

4 Aug 2004
Nivå 5 · Fuskare

Jo, men det Unowm signalen när man kan fånga honom? Eller är det radio ni menar? Den låten har jag också hört, skumt. Den är typ l'ngst åt höger i radion man kan komma, vrid höger på tuning. (heter så)

Nivå 1 · Novis

jag har också hört det det är väldigt skumt

tro mej det är det!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jo, men det Unowm signalen när man kan fånga honom? Eller är det radio ni menar? Den låten har jag också hört, skumt. Den är typ l'ngst åt höger i radion man kan komma, vrid höger på tuning. (heter så)

den heter "???" asså kanalen..
Nivå 2 · Novis

Ja.

Nivå 9 · Veteranfuskare

måste du rätta till allt jag säger

7 Aug 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #20
ironisk eller inte...men man ska surfa inne i Union cave...som ligger söder om Violet city...då kommer man ut vid Alpha ruins fast på ett annat ställe...man hittar Natu och Smeragle i ett gräs där också..
ehh? inne i Union Cave finns det två utgångar med såna. en är det Ho-uh på och den andra en Omanayt(eller hur den stavas). Jag har aldrig sett nån med en Tentacruel/Tentacool.Inte heller Dragonite
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.