💬
Logga in
Fuska.se

Counterstrike Bottar

16 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Vet någon nån bra hemsida man kan ladda ner bottar ifrån? Går det segt utan bredband? Kan man ha bottar på 1.3? :(

Nivå 1 · Novis

ja, du kan ha bottar på 1.3, men kan inte hemsidan utantill var man laddar ner ! pm:a mig om du vill att jag ska tareda på det till dig !

18 Aug 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

e det nån som kan hemsidan i huvudet?

Nivå 6 · Fuskare

den kallas för www.google.com dit går man när man vill hitta det man letar efter.

Nivå 2 · Novis

om du har något fildelings program som man inte får snacka om här så ladda ner det på de <_<

19 Aug 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

Vet nån om d går trögt utan bredband att ladda hem dom??

Nivå 1 · Novis

Beros på vilket internet du har ! har du 28.8 kbit moden så går det RÄTT segt, själv har man ju 8MbiT

:lol: :lol: :lol: :lol:

Nivå 4 · Lärling

bottar ???????

Nivå 1 · Novis

bottar ???????

Han frågade om det skulle gå snabbt och ladda ner utan bredband !

Det går knappt att köra CS utan bredband. Men det går! Jag har 256kbit och det funkar bra. Jag skulle också vilja ha bottar till 1.6. Kan nån ge mig en länk?

20 Aug 2004
Nivå 1 · Novis

Kolla min tråd:"Counter Strike Bottar", d'är har jag skrivit en hemsida att aldda ner dom ifrån !

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #12

Hjälper det om ja säger att det står 56000 på modemet? Går det snabbt då? Att ladda hem bottarna asså :huh: ja snackar om bottar till 1.3 nu

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

jag tror att du ska skita i bottarna förjag kör utan =P

Nivå 3 · Lärling

Beros på vilket internet du har ! har du 28.8 kbit moden så går det RÄTT segt, själv har man ju 8MbiT

:lol: :lol: :lol: :lol:

8MbiT här oxå ;) det bör ta några timmar att ladda hem det med din uppkoppling!
Nivå 3 · Lärling

du kan ladda ned bottar på bla dc++

Nivå 5 · Fuskare

jag tror att du ska skita i bottarna förjag kör utan =P

ja.. men nu har han ju inte bredband och vill köra på 1.3.. hur f*n ska han kunna köra så utan bottar? med sig själv eller?
Nivå 1 · Novis

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in