har kommit till en lila brud i kyrkan hon e assvår har halva livet och en great elixir vet nån ett bra sätt att spöa skiten ur henne?? :(
Ninja Gaiden
du har egentligen för lite liv men det kanske går...har kommit till en lila brud i kyrkan hon e assvår har halva livet och en great elixir vet nån ett bra sätt att spöa skiten ur henne?? :(
Använd Inferno så ofta du kan och så ska du använda
dragon sword på lv. 2.
Försök att unvika hennes attacker genom att spring runt mycket
och använd gärna left trigger sedan A nästan efter varandra. ;)
tack ska prova :)(Pippo @ 26/08-2004 17:54:56)har kommit till en lila brud i kyrkan hon e assvår har halva livet och en great elixir vet nån ett bra sätt att spöa skiten ur henne?? :(
du har egentligen för lite liv men det kanske går...
dragon sword på lv. 2.
inga problem..... :D(wictor @ 26/08-2004 18:17:27)(Pippo @ 26/08-2004 17:54:56)har kommit till en lila brud i kyrkan hon e assvår har halva livet och en great elixir vet nån ett bra sätt att spöa skiten ur henne?? :(
du har egentligen för lite liv men det kanske går...
dragon sword på lv. 2.
tack ska prova :)
VET NI HUR MAN KLARAR ZOMBISARNA I RYTUAL ROM???(MÅSTE HA HJÄLP)
använd windmill shuriken och dragon sword lv.2.....VET NI HUR MAN KLARAR ZOMBISARNA I RYTUAL ROM???(MÅSTE HA HJÄLP)
HAR HITAT KNIV NUNCHAKO
du ska inte använda nunchaku eller vigoorian flail mot dom.HAR HITAT KNIV NUNCHAKO
Huh sluta läska mig jag ska ju köpa det snart ! :P
vad menar du med Läska.......... :huh:Huh sluta läska mig jag ska ju köpa det snart ! :P
Jaa du förstår jag ska köpa de o jag läääängtar men när jag läser allt om de så längtar jag ännu mer :P(Pippo @ 27/08-2004 15:50:53)Huh sluta läska mig jag ska ju köpa det snart ! :P
vad menar du med Läska.......... :huh:
det är ju coolt att man kan spela dom äldre ninja gaiden spelen också........ ;)
har klarat det :D
har du fått alla 50 scarabs?har klarat det :D
nej hur många ska man få för att få ett vapen lr nåt?(Pippo @ 28/08-2004 20:10:59)har klarat det :D
har du fått alla 50 scarabs?
:blink:
du behöver 20 för att få dabilharo och 40 för att få en amulet (glömt bort.)(wictor @ 28/08-2004 20:23:40)(Pippo @ 28/08-2004 20:10:59)har klarat det :D
har du fått alla 50 scarabs?
nej hur många ska man få för att få ett vapen lr nåt?
:blink:
Vet Du Vad Koden Till Monk's Room Är? Och Var MAn Hittar Skull KEy? <_<
En fråga bara, ska jag köpa NG lr inte ?
Pippo: med 50 scarabs får man Dark dragon blade om man kör hurricane pack #1
Andre och Alex: Det står i en bok i samma rum
Halo_master: ja ja ja ja ja ja ja
Okej det låter bra, jag köprer det nog imorrn :DPippo: med 50 scarabs får man Dark dragon blade om man kör hurricane pack #1
Andre och Alex: Det står i en bok i samma rum
Halo_master: ja ja ja ja ja ja ja