💬
Logga in
Fuska.se

Dom Bara Dör!

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har bara första the sims och livin'it up..

Men när jag spelar så dör bara mina simmar.. jag fattar inte varför...

Dom kan må bra å så å helt plötsligt bara gå å dö, eller vakna mitt i natten och dö... jag fattar ingenting.. kan nån hjälpa mej snälla?

Är du helt säker på att dom är glada?

När deras humör sjunker kan dom dö!

Nivå 6 · Fuskare

En sim kan svälta ihjäl eller dö av utmattning.

De kan också bli ihjälbrända när något brinner eller drunkna om de simmar i bassängen och inte har någonstans att ta sig upp när de blir utmattade.

Men att de dör bara hox pox, det vet jag inget om.

25 Oct 2004

försök jobba på humöret, annars kan du skriva move_objects on, deleta gubben och ta tillbaka honom

26 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

aah, okej.. tack.. men d e jätte konsitgt för dom blir typ förkylda lr nått först börjar dom hosta massa.. sen bah typ sätter dom sej på knä å typ rullar ihop sej sen bah dör dom å då ploppar d upp en ruta å säger att dom har avlidit.. :S

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det är bara att hålla koll på formen och sånt...umgänge kan vara svårt att få bra i ibland.

29 Oct 2004

då finns telefon ;)

30 Oct 2004
Nivå 0 · Nykomling

Om du inte har så köp en tv åt dom eller nåt annat kul som dom vill ha. :)

31 Oct 2004

eller en pool !

1 Nov 2004
Nivå 0 · Nykomling

Dina simmar har fått marsvinssjukan. Köp tavlan med den där hamstern på, och låt en frisk sim blanda en vit "dryck" i kemi-grejset och låt den sjuka dricka det. Det är farligt att köpa marsvin till sina simmar >.<

9 Nov 2004

maesvinssjukan ?

10 Nov 2004

Dina simmar har fått marsvinssjukan. Köp tavlan med den där hamstern på, och låt en frisk sim blanda en vit "dryck" i kemi-grejset och låt den sjuka dricka det. Det är farligt att köpa marsvin till sina simmar >.<

äh tack det dät har jag undra länge men jag for aldrig vit dryck
11 Nov 2004

måste man ha ett marsvin då ?
21 Nov 2004

Vad coolt....
22 Nov 2004

tycker du... :blink:

24 Nov 2004

jag fråga varför jag inte lyckas få vit dryck

22 Dec 2004
Nivå 1 · Novis

Dom kanske inte är glada.

Du kanske inte har kylskåp eller så är dom sjuka

Nivå 1 · Novis

jag fråga varför jag inte lyckas få vit dryck

Den vitta drycken går knapt att få du måste typ ha fullt på logik :huh: