hur många tjejer är det som spelar spel?????? skule vara kul att veta mest killar spelar ju eller???
Hur Många Tjejer Spelar?
Är nog en del tjejer som spelar, inte lika många som killar men endå.
Hur många det är går nog inte att svara på...
men du fattar la väl att det e killar som spelar mer än va tjejer gör...
men det finns tjejer som spelar fast ganska så få
Killar är mest spelgalna av oss alla, det är en sak som är säker.. Däremot finns det ändå ganska många tjejer som spelar spel som, SingStar, EyeToy och andra liknande spel.. Vi killar föredrar väl lite mer action :) (eyeToy är faktiskt kul)
Jag är tjej OCH spelgalen xD
tycker du om eye toy??Killar är mest spelgalna av oss alla, det är en sak som är säker.. Däremot finns det ändå ganska många tjejer som spelar spel som, SingStar, EyeToy och andra liknande spel.. Vi killar föredrar väl lite mer action :) (eyeToy är faktiskt kul)
*usch*
Jag tycker EyeToy verkar kul...men ja har det inte :(
Själv så känner jag en hel del tjejer som spelar spel. Eller som brukar hålla till vid datorn.
dt flesta tjejer e på lunarstorm om de brukar vara på datan..?
Men tjejer brukar gå in i hogwarts och hest sidor :blink:
När jag menar vid datorn så menar jag såklart inte Lunar.
De gillar att hålla på med datorn, sitta vid internet och snacka och hålla datorn uppdaterad och så.
MÅSTE alla tjejer va inne på häst sidor? asså ja e tjej o ja gillar hästar men de finns inga roliga häst sidor.. <_< tycker om allt möjligt vid datan ja.
hur många tjejer är det som spelar spel?????? skule vara kul att veta mest killar spelar ju eller???
Jag e tjej, är 25 år gammal och sitter just nu och spelar silent hill 2 som bäst..
men var i helskotta hittar man fina fusk till det ? har klantan mig och sparat lite för snabbt så nu står jag nästan helt utan liv precis innan en "boss".. HJÄLP MIG !!! :medieval:
gå in på fuska´s fuskarkiv..
Tjejerna i min klass spelar bara "SIMS" och såna spel
sims e ju roligt!
:rambo: jag är en spel tokig tjej! Och häst tok.... :P
I min klass finns det tjejer som ibland sitter som klistrade vid...suck... Stallet.se...
Man skapar en häst, (bygger en säger vissa) och tränar upp den genom att spamma andra medlemmar med onödiga mail (dessa mail ger alltså exp. points...)
eller genom att *stön* bli Guldmedlem (hör ni hur det låter?) för 25 kr... <_<
vad e dt för sjuk sida???
jag håller med om att sims är roligt. men spelar ni tjejer san andreas????? :blink: