💬
Logga in
Fuska.se

sagan om ringen?

38 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vad tycker du om sagan om ringen filmerna? vilken var bäst, varför tyckte du att just den var bäst?

själv vet jag inte vilken som var bäst.

Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker att 2:an är bäst för att jag bara tycker det

Nivå 0 · Nykomling

klart 2:an för att kriget är så grymt

Nivå 0 · Nykomling

1:an för att det är inte så mycket strider i den och den är mycket snyggare än andra.

Nivå 0 · Nykomling

alla e ra men jag tycker nog 2:an var bäst, jag vet inte varför

Nivå 0 · Nykomling

2:an är bäst

Nivå 0 · Nykomling

1: 3:AN

2. 1:AN

3: 2:AN

Om ni undrar varför jag tycker att tvåan är sämst av alla är att det inte hände nåt på den! Men 3:an fick man se hur allt slutade och så!

jag tycker 1:an va bättre än 2:an för jag har sett 2:an så många gånger att jag tycker den e skit tråkig...! 8)

jag tycker att 3 an är bäst!

varför jag tycker det är för att man får

se hur det slutar i alla dom tre filmerna

jag tycker att alla e lika bra...

Har inte sett 3.an än men ska göra d så fort som möjligt, men utav 1.an & 2.an så tkr jag att tvåan e bäst, pga mer strider än i ettan

Nivå 0 · Nykomling

Jag har nu kommit på varför jag tycker att 2:an är bäst det är ju för att det är ett stor slag i 2:an ok det är ett större i 3:an, men det är inte lika bra tycker jag och sen tycker jag att handlningen till 2:an är mycket bättre än alla andra så det är därför jag tycker den är bäst

21 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

dom som har sett 3:an...var den jättebra?

Nivå 0 · Nykomling

1: 2:an

2: 1:an

Har inte sätt 3:an än

25 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

är böckerna lika filmerna?

3:an tycker jag va bäst

26 Dec 2003

sagan om ringen är dåliga jag har sett 1an och halva 2an men dom är väl gjorda

4 Jan 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #18

jag har sett trean nu och jag tyckte att den var jättebra

Nivå 0 · Nykomling
"]sagan om ringen är dåliga jag har sett 1an och halva 2an men dom är väl gjorda

Varför tycker du dom är dåliga? Det finns väl ingen anledning till de att dom är dåliga men du bestämmer ju men jag bara undrade för dom är väl bra? :?

Nivå 0 · Nykomling
"]sagan om ringen är dåliga jag har sett 1an och halva 2an men dom är väl gjorda

Varför tycker du dom är dåliga? Det finns väl ingen anledning till de att dom är dåliga men du bestämmer ju men jag ara undrade för dom är väl bra? :?

jo jag tycker att de är bra, men alla har väll sin åsikt för alla kan ju inte tycka att de är bra ju

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in