💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp till james bond golden eye...

65 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Jag vet inte hur man skjuter upp raketen i näst sista banan..

Nivå 10 · Veteranfuskare

Du måste ha ett band som su stoppar i någon slags maskin i det där stora rummet där raketen är.

20 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

jag klarar inte train på 00agent

Nivå 9 · Veteranfuskare

varför inte...vad är det du inte klarar..?

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
Jag vet inte hur man skjuter upp raketen i näst sista banan..

du ska döda sharks, ta hans kort och gå till det stora svarta rummet.

använd kortet på datorn och ta upp nästa "DATA" som ligger på bordet där, gå till en stor apparat i det största rummet där dom ståt opch skjuter med lasen, använd DATA på den stora datorn så lyfter raketen, OBS om tiden stannar på 10.00 ska du upp för stegen, och trycka på datorn där!

21 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

jaha...menade han uppdragen...då så.. efter Train kommer väl Jungle??

22 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
jaha...menade han uppdragen...då så.. efter Train kommer väl Jungle??
Han menar väl vad man ska göra på själva uppdraget...???
Nivå 9 · Veteranfuskare

A. Destroy the brake units. (A)

B. Rescue Natalya. (A)

C. Locate Janus’s secret base. (SA)

D. Crack Boris’s password. (00)

E. Escape to safety. (A)

(A) = Agent

(SA) = Secret Agent

(00) = 00 Agent

Nivå 10 · Veteranfuskare
A. Destroy the brake units. (A)

B. Rescue Natalya. (A)

C. Locate Janus’s secret base. (SA)

D. Crack Boris’s password. (00)

E. Escape to safety. (A)

(A) = Agent

(SA) = Secret Agent

(00) = 00 Agent

Aja, men exakt det där står ju i anteckningsboken och på spelet när man kör uppdraget.
Nivå 9 · Veteranfuskare

ja vet...men han kanske inte fattade det??

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nej, men då är det bäst att du förklarar på¨svenska språket.

Nivå 9 · Veteranfuskare

vadå...jag kan ju inte hjälpa att uppdragen i Golden eye är på Amerikanska

Nivå 10 · Veteranfuskare
vadå...jag kan ju inte hjälpa att uppdragen i Golden eye är på Amerikanska
Men du kan alltid berätta hur du gjorde för att klara banan.
23 Dec 2003
Nivå 9 · Veteranfuskare

döda alla vakter du ser till du kommer till lastrummet längst fram... kolla så att ingen vakt finns kvar till dess...sen går du tillbaks till början och kollar ner på alla dörrar om det fins som en liten låda där så förstör alla dom som finns vid alla dörrar... om du gjort rätt kommer du att höra hur tåget bromsar... sen ska du till silverrummet igen och sen ta till höger....där finns det en dörr...om den går attt öppna så öppna den...omm inte gå till vänster och döda den/de sista vakterna/vakten...jag tror att du får nåt kort där....gå in i dörren som du inte kom in i innan...sen ska du rädda natalya och skjuta söder alla gångjärn vid plattan på golvet...

det där med BOris password kan jag inte...

24 Dec 2003
Nivå 10 · Veteranfuskare
döda alla vakter du ser till du kommer till lastrummet längst fram... kolla så att ingen vakt finns kvar till dess...sen går du tillbaks till början och kollar ner på alla dörrar om det fins som en liten låda där så förstör alla dom som finns vid alla dörrar... om du gjort rätt kommer du att höra hur tåget bromsar... sen ska du till silverrummet igen och sen ta till höger....där finns det en dörr...om den går attt öppna så öppna den...omm inte gå till vänster och döda den/de sista vakterna/vakten...jag tror att du får  nåt kort där....gå in i dörren som du inte kom in i innan...sen ska du rädda natalya och skjuta söder alla gångjärn vid plattan på golvet...

Nivå 10 · Veteranfuskare
döda alla vakter du ser till du kommer till lastrummet längst fram... kolla så att ingen vakt finns kvar till dess...sen går du tillbaks till början och kollar ner på alla dörrar om det fins som en liten låda där så förstör alla dom som finns vid alla dörrar... om du gjort rätt kommer du att höra hur tåget bromsar... sen ska du till silverrummet igen och sen ta till höger....där finns det en dörr...om den går attt öppna så öppna den...omm inte gå till vänster och döda den/de sista vakterna/vakten...jag tror att du får  nåt kort där....gå in i dörren som du inte kom in i innan...sen ska du rädda natalya och skjuta söder alla gångjärn vid plattan på golvet...

Men lösenordet blir Chair som betyder Stol. Det säger James Bond själv när Natalya frågar. Men om du inte kan så mer än det där är det så man gör på Agent.
Nivå 9 · Veteranfuskare

det där var väl ändå till secret agent...annars måste man inte hitta Janus hemliga Bas....

Nivå 10 · Veteranfuskare
det där var väl ändå till secret agent...annars måste man inte hitta Janus hemliga Bas....
Jaha, men det hade inta jag lust att läsa. Men det är ju ändå Natalya som fixar det.
Nivå 9 · Veteranfuskare

mm...nu vet jag det.. (efter att du svarat..)

Nivå 10 · Veteranfuskare
mm...nu vet jag det.. (efter att du svarat..)
Visste du inte det förut eller?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in