VILKA LEVLAR SKA ENS POKEMON VARA OM MAN SKA KLARA POKEMON LIGAN I RUBY
Pokemon
Om dina pokemon är på level 59 eller högre så har du pokemon som är på högre level än ens championens. :D
P.S Du ska nog förbereda dig på att möta dark, ghost, ice, dragon och steel pokemon först ;)
Dark's svaghet: figting och kanske bug
ghost's svaghet: pshykik och dark
ice: fire och figtning
dragon: dragon och ice
steel: fire och ground
lycka till ;) :D
ha pokemon i minst lv 40
lycka till !!!!
har du klarat ligan ??
Har du blaziken i level 62 och groudon i samma level så kan du klara av pokémon ligan du börjar med blaziken sen bytar du efter varje tränare. ( mot drak tränaren ska du ha blaziken mot salmence och använda mirror move) lycka till. :student:
Mina Bästa Pokémon var på lv 54 när jag vann. Jag vann med Walrein, Relicanth, Seaking, Swellow (alla lv 54), Machoke (lv 29; använde honom inte) och Meditite (lv 23; använde inte honom heller). :)
Jag tyckte ligan var jätte enkel. När jag vann så hade jag en Blaziken på lv 68
VA? Jag kunde inte klara ligan med bara min Blaziken fören han var på level 100! :lol:Jag tyckte ligan var jätte enkel. När jag vann så hade jag en Blaziken på lv 68
det var inte bara Blaziken ;)
jaha... men en kompis till mig kan klara ligan med bara sin Latios på level 70! :lol:
Min Blaziken kan typ klara av både Kanto, Jhoto,och Hoenn ligan själv om han vill.
om du vill men a du välMin Blaziken kan typ klara av både Kanto, Jhoto,och Hoenn ligan själv om han vill.
dom ska ju var i lv 55-60
Typ runt 50
alla ska vara högre än lvl 45! :DVILKA LEVLAR SKA ENS POKEMON VARA OM MAN SKA KLARA POKEMON LIGAN I RUBY
50+ så klarar du den lätt!
nee man klarar det på 2 sekunder om man har alla på hundra:lol:
Klara alla tränarna med en mew på level 55 :P
lv 60 eller lv100 , lv50
+att dom går upp levlar i ligan