¨.
Hjälp ! Metroid-fusion
är också fast där.....:cry: (har hållit på i en vecka nu)har fått gravity suit o e i sektor 4 o måste ta mig till en "navigation room" men hittar ingen väg för att de enda vägar som de går att ta e blockerade me lock 4 dörrar :cry:
plz hjälp mej nån!? :gitarr:
ursäkta för dubbelpost, men jag hittade en guide
http://www.nintendo.com/strategygallery?ga...m-Game-0000-766
På lagret är det flera guider
:lol: Jag diggar metroid prime det är grymt men tack för guiden.
k tack har klarat av spelet nu:lol
jag har klarat spelet och jag spelar om så jag har fastnat där också för jag glömde vad man ska göra hehe....
men behöver nån hjälp eller inte?
ja nån behöver hjälp
jag behöver hjälp ;) .............ska klara om den för att ja fick bara 47% av alla items man kunde hitta o vill få minst 80%
vet nån typ en guide där det står var alla energi tanks,missiler,power bombs,etc saker liggger?????????????? :blink:
jag ska leta efter en guide, vilken tid hade du??
jag har 100% på 4 timmar :P
jag har 100% på 3 timmar
tror ja hadde typ 47% på 4 timmar <_<
zingan 3 timmar e väldigt bra, var det första gången du klarade spelet?
jag klarade 100% på 4 timmar andra gången jag klarade spelet
första fick jag typ 80% på 6 timmar...
sa-x är så dryg jag trode jag dödade hene när jag såg hene bubla men hon blev ett monster hur svår som helst kan nån ge mig nåt tips (tror att det är sista bosen)
Jag fick 93% på 4 Timmar första gången
metroid:zero mission
sitter fast i choso ruins............. :( efter man fått den där ökända grejen o förstör alla de där blockerna som lyserså kommer ja upp på en ställe me blockar som förrsvinner när man trampar på de o när man ramlar ner så finns de ingenting där förutom en staty som har handen öppen lr pekar uppåt(statyn e genomskynlig)
kan nån hjälpa mej??????? va ska man göra där för att de går inte att komma ut heller.............. :( :gitarr:
bomba venstra vegen
k tack har kommit längre fram nu men har dödat ridley o kraid o de där andra små bossar o nu vet ja inte vart ja ska gå
tror ja måste gå till tourian o möta mother brain men e hon inte sista bossen???
(har dött där oxo när ja försökte döda den, har 155 missiler 8 super missiler,varia suit,screw attack,hi jump o boost boots,3 okända saker,ice beam o wave beam,bla bla bla komer inte ihåg mer men e de här tillräklig för att klara henne???????? )
hallå??????!!!!! svara nån gång för f*n!! :angry: