tycker ni jag ska köpa sims2 för 420?
Sims2
om du nu vill ha sims, så e det väl ett bra pris.
Tycker du att det är värt så....
Det är snygg grafik och det är ett mycket roligt spel så jag tycker att du ska köpa det
Det är vell ett väldigt populärt dpel nu för tiden sp... sims <_< jag hatar det verkligen
jag har spelat spelet, det är som vanlig kul de 3 första dagarna. Sen blir man uttråkad, och spelar därefter inget mer! :blink:
Med andra ord så tycker jag inte du skall köpa det alls :] det gjorde iaf inte jag! :gitarr:
det är et rätt bra pris så... ja
ja tycker det för jag köpte det för 500 kr och är spelet jätte bra!
köp det!
herregud, köpte det för 420 spänn. Hur dyrt som helst :rolleyes:
det är inte dyrt för ett så nytt spel
Min syrra köpte sitt nåra veckor efter att den kom ut,den kostade ca: 446kr tror jag..Men jag tycker du borde köpa Sims 2 om du B) e intresserad av spelet..
jag har det och tycker att det bara är en förbetring av thesims :bah:om du nu vill ha sims, så e det väl ett bra pris.
en J*VLIGT bra förbättring!!!! :P :student:
tycker att du absolut ska köpa det
det e smart om du köper det för det priset!!! vad annars...skulle dyu köpt den för 550 ir vad tur att jag köpte den för 390 ungefär en gång :P:P aja billigt men nu lite dyrare men köp...smart än att köpa det för 550 ir mer!!! :o
Oki tack alla som har skrivit här nu har jag köpt the sims2!
Jag hoppas att du har köpt det, därför att det är ett asgrymt gämfört med de tidigare, men det är kul de första 3-4 dagarna.
det har han ju gjort
tycker ni jag ska köpa sims2 för 420?
köp det men här snackar man om att få hjälp inte fråga om att köpa!