💬
Logga in
Fuska.se

Habbohotel

33 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Verkligen bra hemsida där man kan chatta och fixa lön i sin jobb där man får av sin maffia.Det liknar mer so mthe sims när man ska fixa sitt rum.

kostar 15 kr för att sms.a ´till hemsidan för att få 6 mynt så man kan handla möbler till sitt rum.

Heter Kawe

mitt rum:Kawe's Room Kawe's Room2 Kawe's Room3

hemsidan heter : http://www.habbohotel.se

iom ni vill ha engelska så skriv bara .com

Nivå 4 · Lärling

Jag fattar inte hur man ska göra kan du förklara det för mig för när jag loggar inte så kommer jag ingenstans vad ska jag göra då?

Nivå 5 · Fuskare

Varför kostar allt i SMS-mynt?

26 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

kostar det pengar och bli medlem ?

Nivå 4 · Lärling
kostar det pengar och bli medlem ?

Nej det är gratis att bli medlem för, för mig så kostade det ingenting, men om man ska ha mynt så kostar det pengar

vad gör mynten???

Nivå 4 · Lärling
vad gör mynten???

DU kan köpa möbler med mynten vad jag har förståt

Nivå 2 · Novis

jag tycker det e roligt spel

Nivå 2 · Novis

Jag är medlem på båda... mitt namn är Thastrom

Nivå 2 · Novis
Jag är medlem på båda... mitt namn är Thastrom

Vadå båda och kan nån skänka mig pengar (eller möbler) på det spelet.

27 Dec 2003
Nivå 2 · Novis

Till mej med! jag heter Xer0

tror någon av er att han gör det eller

Nivå 1 · Novis

jag behöver pengar jag heter ablakane

28 Dec 2003
Nivå 5 · Fuskare

det är ju dyrt på det dära spelaet kostar typ 100 kr att köpa ett rum med möbler :(

Nivå 4 · Lärling

är det någon som kan säga hur man ska göra?

Nivå 5 · Fuskare

vad att bli medlem eller ?

Nivå 4 · Lärling

Är det kul eller ? kanske ska bli medlem

29 Dec 2003
Nivå 4 · Lärling
vad att bli medlem eller ?

jag är medlem, men sen så kommer jag ingenstans för man ser bara hotellet och sen ingenting mer jo man ser lite folk som går omrkinng men inget mer

Nivå 4 · Lärling

Habbo Hotel är ett virtuellt hotell, där man kan gå omkring och träffa nya kompisar. Hotellet riktar sig främst till ungdomar mellan 14-20 år, men alla är välkomna.

När du registrerar dig blir du en Habbo som kan dansa, dricka och äta. Du kan också chatta på caféerna och restaurangerna, simma i Habbobadet eller spela i spelhallarna. Du kan också skapa och inreda ett eget hotellrum.

På hotellet är det enkelt att börja prata med någon och du hittar säkert snart nya kompisar som du har något gemensamt med. Och, oroa dig inte! Vi ger inte ut dina personuppgifter till någon och vi har jobbat hårt för att du skall kunna vistas tryggt på hotellet (läs mer om vår säkerhets- och integritetspolicy).

Använd alltså hotellet till vad du vill - till att chatta, skicka e-post eller som en plats där du träffar kompisar, nya eller gamla. Som alltid finns det några regler som måste följas för att hotellet skall vara trivsamt och tryggt. Hoppas att du kommer att trivas!

Nivå 2 · Novis

vet nån var spelhallarna e

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in