Det beror antagligen på datan för att rune scape kräver minst 300mgz och 64 mb ram tror jag det är och den datan kanske inte hade det eller så är det för att han hade dålig internet uppkopling.
Runescape
har han java läsare? Viktor_2004 e det du som e Lapp på Rs2?
japp d e jag... vad menar du med läsare?
Vart får man Pieces?
Han har bätre än det men det funkar endå inte och han sa att hadde java spelare. :blink:Det beror antagligen på datan för att rune scape kräver minst 300mgz och 64 mb ram tror jag det är och den datan kanske inte hade det eller så är det för att han hade dålig internet uppkopling.
Vart får man Pieces?
vad e det för något?
Vet ej men ja behöver!vad e det för något?
Sry för dubbel men jag vill bara att ni ska veta att detta kan bli min död! Visst... Jag hade jätte dåliga saker 2h sword (iron)
full helm (sivler eller om det inte var steel) Plate Body eller vad det heter (iron) ovh plate legs eller vad det heter (iron)
man kan inte ha silver fullhelm.
instämmer
0035:
i vilket samman hang såg du pieces har nämligen aldrig sj hörtallas om det.
Dog du med dom sakerna eller isåfall kan jag smitha ny steel full till dig...
Zipy:
Han kanske har blockat runescape jag råkade göra samma på mammas data men effter en stund kunde man spela det igen men kolla om han har blockat rs...
Det var steel jag lever!!!!!!!!0035:
i vilket samman hang såg du pieces har nämligen aldrig sj hörtallas om det.
Dog du med dom sakerna eller isåfall kan jag smitha ny steel full till dig...
Zipy:
Han kanske har blockat runescape jag råkade göra samma på mammas data men effter en stund kunde man spela det igen men kolla om han har blockat rs...
trodde du var död >_>.
HöHö
jag :rolleyes:Jag köper 3k rune essence nån som säljer?
hur mycket säljer du dom för då?
vad ska man jö efter att pratat med leela i prince ali rescue.
typ 5k, det beror på när du vill ha domhur mycket säljer du dom för då?
jimpa_93:kolla på runehq.com
ehm.. ^^, nån som vill hunta i wildy ?..