,
Program Som Man Gör Ett Habbohotel Med
Macromedia Flash MX 2004
,
↗ till inläggetKan nån säga ett program som är lätt att använda och är gratis.
Det ända jag vet och tror finns är Macromedia Flash MX där man gör olika flash spel och filmer osv. Och ingte flash program är enkelt eller gratis.
Det fins inga sådana program, Habbo-typerna har helt "enkelt" kodat ihop det.
fabian logga in på msn
Asså sluta säga att ni ska göra ett habbo spel bara för att det är små gubbar heter dem inte habbo fattttaaa ! oCh ni kommer aldrig lyckas !
Asså sluta säga att ni ska göra ett habbo spel bara för att det är små gubbar heter dem inte habbo fattttaaa ! oCh ni kommer aldrig lyckas !
,
Ni kanske kan göra ett Habbo liknande, men aldrig nånting som heter Habbo.
↗ till inläggetJag säger inte bara för att vi inte kan.Asså ni tror att en tånoring kan göra ett shockwawe spel.Detta krävsAsså sluta säga att ni ska göra ett habbo spel bara för att det är små gubbar heter dem inte habbo fattttaaa ! oCh ni kommer aldrig lyckas !
Kunna flasha
Kostar
Göra sms tjänsterna så dem hamnar i erat konto och du är inte myndig än.
och mer.
Plus att det får inte heta habbo därför ni kan bli stämda.Så punkt slut bara för att ni vill göra ett spel så betyder det inte ett eget habbo spel.Därför det finns många liknande spel som habbo Coke music moki town och mer
0012: Man behöver bara vara 13år för att skaffa ett bankkonto och så kan man göra gratis sms tjänster på www.yo,se (med .)
↗ till inläggetMen det måste inte vara ett habbo spel kan ni fatta det varför säger alla ska vi skapa ett habbo spel bara för att det är små dvärgar man ska skapa så måste det inte heta habbo.Asså sluta säga att ni ska göra ett habbo spel bara för att det är små gubbar heter dem inte habbo fattttaaa ! oCh ni kommer aldrig lyckas !
SnickSnack Fabian om du gör ett spel så låt det heta habb0 h0tel :cool:
↗ till inläggetFör att han inte kan komma på nåt eget namn plus han kan bli stämd.Asså sluta säga att ni ska göra ett habbo spel bara för att det är små gubbar heter dem inte habbo fattttaaa ! oCh ni kommer aldrig lyckas !
,
↗ till inläggetFast du sa eget habbo !Bara för att habbo är en av sveriges kändaste sulake spel så måste ni säga eget habbo ?0012..lol..har jag nånsin sagt att jag ska göra ett spel som heter Habbohotel??nej..så sluta tjafsa om detta nu...och låt oss göra ett habbo liknande spel ifall vi vill..
,