💬
Logga in
Fuska.se

Fuska.se

250 svar · startad

Trådstartare #1

Vet inte om detta kallas för riktig debatt men jag tror det, annars så kan ni låsa och ta bort bara..

Ju mer tiden går och ju fler medlemmar som kommer desto lägre "kvalitet" blir det på forumet.

Känns som om det blir barnsligare..

Är det någon som tycker att jag har rätt eller som har en egen åsikt om detta?

jag hollet helt med.

jaa håller helt med om det.

Jag tror att det är många barn som spelar och behöver hjälp och vänder sig då oftast till Fuska.se

Fuska har varit alldeles för oseriöst så länge jag varit medlem, alltså, så vitt jag har kunnat se. Det beror nog inte på småbarnen, utan oskärpan hos moderatorerna.

Senast ändrad:

Kan hålla me dig där Mellanmjölk...men det har även kommit en hel del små barn te forumet.

19 Feb 2005

Om vi skulle haft "riktiga" moderatorer, skulle det bannas minst en användare i veckan, och varningar skulle ges ut dagligen.

↗ till inlägget

Om vi skulle haft "riktiga" moderatorer, skulle det bannas minst en användare i veckan, och varningar skulle ges ut dagligen.

Eller flera kanske?

Menar du flera banningar/varningar eller moderatorer ?

Flera moderator skulle inte gå, tillslut är oseriösa person moddar. Den finns det redan nu.

men egentligen, orka whajna..Ni är ju här av fri vilja och ingen tvingar er att stanna..

Jag har inte whajnat ?

Mellanmjölk du kommer nog inte bli mod om du visar så mkt att du vill det hela tin....

så vi säger då att alla med högre medlemsnummer än 50 är barnsliga småbarn? =) hehaheae dennna gång är jag itne barnsligt småbarn >_>

Jag skulle ändå inte bli mod, för jag har varningar.. :gitarr:

Men fuska.se har ju blivit som ett spammingställe där typ "håller med" , "visst" har blivit hela inlägg för att få hög rank ... :S

Senast ändrad:

Ja typ en massa 8-9 åringar som bara spammar gillar den förra tiden ingen spam ingen ting sånt asså vad har hänt vill skruva tillbaka tiden där det inte fanns spamm och onödiga inlägg ! Dem som spammar kan man kalla virus fuskare !

20 Feb 2005

Jo, men asså egentligen så tycker jag "poängsystemet" är helt j*vla idiotiskt (sry).... Det är ju massor små som tror att dom får högre "status" för ju fler inlägg dom skriver....

Over 'n out

↗ till inlägget

Jo, men asså egentligen så tycker jag "poängsystemet" är helt j*vla idiotiskt (sry).... Det är ju massor små som tror att dom får högre "status" för ju fler inlägg dom skriver....

Over 'n out

Samma här, folk spammar för att skaffa egen titel, häftiga effekter till namn, osv...! :angry:

Skulle man ta bort "FuskaRank" och "FuskaMynt/Poäng" och istället ha fritt val till egen titel (Så är det på ett forum jag är medlem på), så det inte kostar något att byta.

Som i kontrollpanelen kan det finnas en ruta: "Titel: [____________] (Plats att skriva titel).

Men man kan ju fortfarande se vilken "nivå" en person har genom dom blåa rutorna... ;)

Spamningen finns automatiskt, även om det inte finns poängsystem.

Trådstartare #18

Håller med Mellanmjölk, spam kommer alltid att finnas men man kan väl vara LITE strängare iallafall?

ALLA BORDE LÄSA REGLERNA!

varför inte starta ett spam forum här på fuska dit man kan bege sej om man vill skriva en massa trams, inlägg där skulle dock inte ge poäng.....

till alla er som gnäller på våra moderatorer: jag var vice admin på ett annat spelforum, sdet är inte så lätt som ni tror....

Spam är för såna som inte är väl upfostrade och bara skriver hur som helst Fast jag tror spammen minskar om man tar bort den förbaskade Fuskamynt !fast fuskarank kan stanna det är det med fuskamynt att alla vill ha coola effekter och sånt dära.Onödiga inlägg samma sak man borde få ändra sin titel 1 gång bara !

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in