GT 5 ska komma dit
Playstation 3
Kommer det att ha inbyggd nätverksadapter med eller?
Jag har PS 3 hemma beställde den från Japan igår.
↗ till inläggetproblemet är bara det att när ps3 kommer ut kommer inte processorn vara modern
HEHE det beror på hur man ser det och vad man gemnför med, om vi säger så kommer ps3 va ett av dom första som kommer med denna typ processor.och om jag inte har helt fel så ligger ps2 på 294mhz och det är ju jävligt dåligt men som sagt det är ju mer än det som bestämer vad maskinen har för prestanda.Och tittar man på datorer så finns det ju inte direkt nån hem data men den prestandan.
Intressant genom att ps3 är inte släppt i japan än min vän..så om det nu även står ps3 på maskinen så är han grundligt lurad......och för att det ska vara slutagumenterat så är det bara för er att läsa tidningar eller surfa på nätet.Så blir ni nog varse.
Du har nog inte Ps3 grabben! Jag läste att Ps3 kommer att ha 4 olika processorer, och det kommer typ att ligga på 3.0 Ghz, och det är ju ganska hyfsat!
Jo det är ju rätt kraftfullt har sett lite olika uppgifter (som det bruka vara i tidningar).Men det senaste jag läste så innehåller den 8 processorer som arbetar i synergi och kan köras med en klockfrekvens av på mer än 4GHz. Synergi betyder i detta fall att Cell totalt får klart bättre beräkningsegenskaper än summan av de 8 processorer arbetande var för sig.
Inte än men jag försöker klämma ut enm
↗ till inläggetKlämma ut vad :huh:Inte än men jag försöker klämma ut enm
Ur Japan dom är slappa dom bara sover
öhh ? :S . . ja hörde att Gt4 finns i japan redan .. men de ä inte lika coolt som de som vi får i sverige nu ..:D .. inte lika många bilar o banor.. o inte lika coola... de står i bilsport nr 5 . :D
sparky, ganska många inlägg i rad...!
sparky, vet inte om det var mening eller inte, men jag tar bort några av de där svaren.
Öööö det va någon som sa till mig att det har kommit ut i USA men e det någon som tror mig?
nääää.första någon får se av den maskinen är på e3 mässan i maj..allt annat är skitsnack
när jag köpte mitt PS2 på siba för mindre än 1 årsen (för att mitt andra krånglade) så sa han vi köpte d av att d skulle komma under 2005 så att om PS2 gick sönder kunde man byta de mot PS3 ... :blink: faan va han ljög.... :angry:
↗ till inläggetnär jag köpte mitt PS2 på siba för mindre än 1 årsen (för att mitt andra krånglade) så sa han vi köpte d av att d skulle komma under 2005 så att om PS2 gick sönder kunde man byta de mot PS3 ... :blink: faan va han ljög.... :angry:
typiskt siba löngnhalser och inkompetens
↗ till inläggetÖööö det va någon som sa till mig att det har kommit ut i USA men e det någon som tror mig?
nej de har ju inte kommit ut i USA.. då skulle man ju hört de.. för de ä ju bara du som har hört de ? lr ?
Jag har hört att den ska komma år 2007 :bah: