Någon som något fusk som man klarar flygskolan med :blink:
Flygskolan
↗ till inläggetJag tror inte att det finns sånna fuskNågon som något fusk som man klarar flygskolan med :blink:
Några tips då
↗ till inläggetOm du inte klarar det är de bara att försöka igenNågra tips då
Det har jag minst 50-60gånger endel säger att man kan ta en dodo från flygplatse men det går ej
↗ till inläggetOm du ska få flyglisensen går det bara flyg några minuter med dodoDet har jag minst 50-60gånger endel säger att man kan ta en dodo från flygplatse men det går ej
Tackar försökte förut men krasade förlåt stavningen kanske var det för kort tid
Föresten är det någon som sett någonting övernaturligt eller ufo leather face eller någontingsådant?
↗ till inläggetJag vet inte hur lång tid jag fick lisensen i flygskolanTackar försökte förut men krasade förlåt stavningen kanske var det för kort tid
↗ till inläggetDet finns redan en tråd för sånt :bah:Föresten är det någon som sett någonting övernaturligt eller ufo leather face eller någontingsådant?
↗ till inläggetFöresten är det någon som sett någonting övernaturligt eller ufo leather face eller någontingsådant?
Ett flygplan, som ville döda mig,
↗ till inläggetDet har jag minst 50-60gånger endel säger att man kan ta en dodo från flygplatse men det går ej
spelar det någon roll vilken flygplats man är på?
↗ till inläggetNej :DDet har jag minst 50-60gånger endel säger att man kan ta en dodo från flygplatse men det går ej
↗ till inläggetDet har jag minst 50-60gånger endel säger att man kan ta en dodo från flygplatse men det går ej
spelar det någon roll vart man flyger jag prövade i typ 10minuter men det gick ej :o
↗ till inläggetFråga någon som har gjort såDet har jag minst 50-60gånger endel säger att man kan ta en dodo från flygplatse men det går ej
okej
vet någon om man måste köra klart flygskolan då?
↗ till inläggetOm man ska klara 100% så måste man göra flygskolanvet någon om man måste köra klart flygskolan då?
vet du om man får något då
är det någon som sett vibratorn