Jo , ser ni. Behöver lite hjälp med Elite 4 med vilka pkmn man ska ha där för att klara den. Jag har en Swampert på lvl 67 men typ inge mer :/ Vilka mer ska jag fånga tycker ni?
Tips?
↗ till inläggetJo , ser ni. Behöver lite hjälp med Elite 4 med vilka pkmn man ska ha där för att klara den. Jag har en Swampert på lvl 67 men typ inge mer :/ Vilka mer ska jag fånga tycker ni?
lairion
kyroug/groudon
ta Aggron istället för lairon (utvecklingen)
Ha med typ Heracross han äger i E4 men svår o hitta o fånga.Hans finns i safari zonen du behöver acro bike för att komma till rätt område.På lv 53 lär han sig Megahorn som e as stark.Du behöver också en is eller dragon för att spöa drake
en bra is e glalie(den utvecklade formen av snorunt)och walrein.
En bra stragety är att du använder Heracross på sidney Swampert o Aggron på phoebe,heracross på hon där is tanten.Sen din is och/eller dragon på drake(Salamence är en grym dragon typ pkmn )
Och den sista har typ steel,ground,rock,så du behöver en eld pokemon med dig.(Groudon är bra)
Eheheh, råka döda Groudon när ja mötte honom och sparade inte innan.. <_<
Hur hittar man Snorunt ? , precis hittat mina gamla pkmnspel som ja har gömt i en gammal dunjacka i ca ett år, och kommer typ inte ihåg nåt om pkmn..
Men, var hittar man Snorunt?
Hur får man poke`block eller vad det heter så att man kan komma in i saffari zonen
Vexx bytt inte ämne!
men så du slipper göra ett nytt ämne, om du menar poke block case så får du den i slateport city av en tjej i contest hall
Och man hittar Snorunt i Shoal cave
↗ till inläggetEheheh, råka döda Groudon när ja mötte honom och sparade inte innan.. <_<
Hur hittar man Snorunt ? , precis hittat mina gamla pkmnspel som ja har gömt i en gammal dunjacka i ca ett år, och kommer typ inte ihåg nåt om pkmn..
Men, var hittar man Snorunt?
Synd att du inte sparade innan...
verkligen synd, men alla gör misstak någon gång *tröst*
T.e.x när jag råka skita i blöjan när jag var 3 :P
Vad tränade du för att få swampert på 67
de är bra att ha en is pokemon mot drake för han är bra
↗ till inläggetSwampert lv 100 (ganska coll)Jo , ser ni. Behöver lite hjälp med Elite 4 med vilka pkmn man ska ha där för att klara den. Jag har en Swampert på lvl 67 men typ inge mer :/ Vilka mer ska jag fånga tycker ni?
Agroon lv 85(extremt coll)
Raquasa lv 100(coll)
Harywana lv 80(liknar en mess men han e bra)
Blaziken lv 100 (linka honom till dit spel)
Groundon lv 100 (cool)
Med dessa pokemon kommer du att vinna mot pokemon ligan lett.Hellsningar,Snubben.
Man behöver inte ha alla dom i lvl 100 och 80 det räcker med att ha
dom i lvl 50-70 så äger man ut Elite Four....
du snubben vad e coll för nått :rolleyes:
Han menar cool fattar du väl.
Träna Swampert till typ 70-80
Långa gjärna nåns Rayquaza om du kännder nån som du kan få låna av.
Regi Ice men lär han nårga tm:s.
↗ till inläggetHan menar cool fattar du väl.
Men då var det ju spam.
↗ till inläggetJa men fast det e roligare om du har alla i lv 100.Jo , ser ni. Behöver lite hjälp med Elite 4 med vilka pkmn man ska ha där för att klara den. Jag har en Swampert på lvl 67 men typ inge mer :/ Vilka mer ska jag fånga tycker ni?
↗ till inläggetOsjan.Stavade fell.Skit .Man behöver inte ha alla dom i lvl 100 och 80 det räcker med att ha
dom i lvl 50-70 så äger man ut Elite Four....
↗ till inläggetStavade fell.Skit.Han menar cool fattar du väl.