Själv tror jag att det står bland 4 lag: Göteborg, Helsingborg, Malmö och Kalmar.
Svenska Mästare 2005
Tror de står mellan Göteborg och Malmö
Kommer väll bli idiotförklarad men jag tror det står mellan de himmelsblå, Malmö FF och Gefle IF
okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan.
↗ till inläggetokej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan.
Vem ska bli idiotförklarad?
Du trodde ju att Kalmar skulle ha en chans på guldet.
Nog är Kalmar bättre än Gefle (ALLA Allsvenska lag är bättre), men de har ingen chans att ta guld.
Annars tror jag att IFK Göteborg tar SM-guld.
är inte så intreserad i Allsvenskan... men jag hänger med isvängarna...
men jag tror Malmö kommer vinna... tvåa kommer göteborg
↗ till inläggetDu får inte glömma att det gick riktigt bra för Kalmar i fjol. Och i år har dom värvat några spelare med spetskvalitét och har kvar sina brassar så... IFK blir årets flopp.okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan.
kalmar kommer självklart och vinna. tvåa kommer nog göteborg
↗ till inläggetokej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan.
En otränad brasse som är rund om magen & dessutom skadad nu.
Nyförvärven?
Daniel Pettersson var en av UFC:s bästa för några år sedan samt en av Östers bättre senaste visiten där.
Brima Koroma är för ovårdad i spelet.
Han kan dock inte höja KFF.
Det gick bra ifjol?
Vi lever i nuet. Många lag gör en bra säsong för att sedan floppa säsongen därpå.
Kalmar åker inte ur men de har ingen chans på guldet.
klart kalmar har chans att vinna och det kommer dom nog att göra och daniel pettersson är grym
↗ till inläggetklart kalmar har chans att vinna och det kommer dom nog att göra och daniel pettersson är grym
Sundsvall, Gefle, Assyriska & ÖIS har också chans att vinna isåfall. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif
alla dom suger ju kalmar är iallafall bra
det säger jag med!
↗ till inläggetalla dom suger ju kalmar är iallafall bra
Inte särskilt mycket sämre än Kalmar.
Ni kan inte leva på att ni gjorde en bra fjolårssäsong.
Piteå Hockey missade Superallsvenskan med minsta möjliga marginal förra säsongen (03/04), den här säsongen åkte man ur Allsvenskan & spelar i Division 1 till hösten.
Sundsvall Hockey spelade i Superallsvenskan förra säsongen, men klarade ett allsvenskt kontrakt först i sista kvalomgången.
Nog för att det ska bli en rak serie nästa säsong, men de sjönk vilket som rejält.
fotboll? orka
finns bara ett rätt lag, det är det lokala korpengubblaget, som tur är deltar de inte i allsvenskan
Tabelen kommer se ut så här
1 Helsingborg
2Kalmar
3Malmö
4Djrgården
5Örgryte
6Sundsvall
7Göteborg
Sen vet jag inte
↗ till inläggetOm Kalmar är lika dåliga som Gefle så undrar jag varför Kalmar leder och Gefle ligger i botten. <_<alla dom suger ju kalmar är iallafall bra
Jag tror att assyriska vinner
↗ till inläggetalla dom suger ju kalmar är iallafall bra
dom har bara haft tur... medans södra norrlands stolthet haft en himla otur... stolpskott samt övernaturlig räddning av asper när dom mötte malmö..
menar du Sundsvall? Dom är ju kass...