💬
Logga in
Fuska.se

Svenska Mästare 2005

22 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Själv tror jag att det står bland 4 lag: Göteborg, Helsingborg, Malmö och Kalmar.

Nivå 5 · Fuskare

Tror de står mellan Göteborg och Malmö

27 Apr 2005
Nivå 1 · Novis

Kommer väll bli idiotförklarad men jag tror det står mellan de himmelsblå, Malmö FF och Gefle IF

28 Apr 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #4

okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

okej. då får det bli jag som idiotförklarar dig! Gefle kommer att åka ut.. tyvärr, dom har den sämsta och tunnaste truppen i allsvenskan.

Vem ska bli idiotförklarad?

Du trodde ju att Kalmar skulle ha en chans på guldet.

Nog är Kalmar bättre än Gefle (ALLA Allsvenska lag är bättre), men de har ingen chans att ta guld.

Annars tror jag att IFK Göteborg tar SM-guld.

Nivå 3 · Lärling

är inte så intreserad i Allsvenskan... men jag hänger med isvängarna...

men jag tror Malmö kommer vinna... tvåa kommer göteborg

29 Apr 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Du får inte glömma att det gick riktigt bra för Kalmar i fjol. Och i år har dom värvat några spelare med spetskvalitét och har kvar sina brassar så... IFK blir årets flopp.

kalmar kommer självklart och vinna. tvåa kommer nog göteborg

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

En otränad brasse som är rund om magen & dessutom skadad nu.

Nyförvärven?

Daniel Pettersson var en av UFC:s bästa för några år sedan samt en av Östers bättre senaste visiten där.

Brima Koroma är för ovårdad i spelet.

Han kan dock inte höja KFF.

Det gick bra ifjol?

Vi lever i nuet. Många lag gör en bra säsong för att sedan floppa säsongen därpå.

Kalmar åker inte ur men de har ingen chans på guldet.

klart kalmar har chans att vinna och det kommer dom nog att göra och daniel pettersson är grym

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

klart kalmar har chans att vinna och det kommer dom nog att göra och daniel pettersson är grym

Sundsvall, Gefle, Assyriska & ÖIS har också chans att vinna isåfall. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif

30 Apr 2005

alla dom suger ju kalmar är iallafall bra

Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #13

det säger jag med!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Inte särskilt mycket sämre än Kalmar.

Ni kan inte leva på att ni gjorde en bra fjolårssäsong.

Piteå Hockey missade Superallsvenskan med minsta möjliga marginal förra säsongen (03/04), den här säsongen åkte man ur Allsvenskan & spelar i Division 1 till hösten.

Sundsvall Hockey spelade i Superallsvenskan förra säsongen, men klarade ett allsvenskt kontrakt först i sista kvalomgången.

Nog för att det ska bli en rak serie nästa säsong, men de sjönk vilket som rejält.

Nivå 11 · Veteranfuskare

fotboll? orka

finns bara ett rätt lag, det är det lokala korpengubblaget, som tur är deltar de inte i allsvenskan

2 May 2005
Nivå 5 · Fuskare

Tabelen kommer se ut så här

1 Helsingborg

2Kalmar

3Malmö

4Djrgården

5Örgryte

6Sundsvall

7Göteborg

Sen vet jag inte

3 May 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

Om Kalmar är lika dåliga som Gefle så undrar jag varför Kalmar leder och Gefle ligger i botten. <_<
5 May 2005
Nivå 1 · Novis

Jag tror att assyriska vinner

6 May 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

dom har bara haft tur... medans södra norrlands stolthet haft en himla otur... stolpskott samt övernaturlig räddning av asper när dom mötte malmö..

7 May 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare
Trådstartare #20

menar du Sundsvall? Dom är ju kass...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in