💬
Logga in
Fuska.se

Vilka Pokemon Filmer Har Ni Sett

7 svar · startad

Trådstartare #1

Hej

Vilka Pokemon filmer har ni sett och vad tycker ni om dom? Själv så har jag sett alla filmer som har kommit ut här i Sverige. Alltså från Pokemon 1 till 4 men jag har även sett 6 men på engelska.

Som riktig Pokemon f*n så tycker jag att filmerna är häftiga och jag tycker att man kan titta på dom i alla åldrar. Det är ju väldigt stort i England och Japan Pokemon. Jag tror att det kommer att bli i stort set lika stort som Disney i framtiden.

har set alla filmerna första och andra säsongen men har slutat med pokemon nu

20 May 2005
Trådstartare #3

Okey. Men jag tycker fårtfarande att det är roligt att titta på.

27 May 2005
↗ till inlägget

Hej

Vilka Pokemon filmer har ni sett och vad tycker ni om dom? Själv så har jag sett alla filmer som har kommit ut här i Sverige. Alltså från Pokemon 1 till 4 men jag har även sett 6 men på engelska.

Som riktig Pokemon f*n så tycker jag att filmerna är häftiga och jag tycker att man kan titta på dom i alla åldrar. Det är ju väldigt stort i England och Japan Pokemon. Jag tror att det kommer att bli i stort set lika stort som Disney i framtiden.

Öh alla åldrar... Du menar att vi mellan 5 och 105 inte räknas eller :P Pokemon är seriöst det sämsta jag sätt nånsin Gwahahaha :D

Senast ändrad:

28 May 2005

Hahaha jättekul <_< Du gör mej förbannad.Ska jag retas med dej också?Man säger inte det till Pokemon fans

30 May 2005
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Hej

Det har jag inte sackt att ni inte räknas.

8 Jun 2005

Jag så 1an och 2an när jag var liten

9 Jun 2005
Trådstartare #8

Jag har nästan set alla filmer det är bara tre eller två filmer som jag inte har set än.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in