Köper rune kite billigt helst under 45k.
Skriv Vad Ni Vill Sälja/köpa
har sålt mina air runes emn säg till ifall ni vill köpa 50 k mind runes för 20 gp each.
alltså 1 mil gp för 50 k minds!!!
20Gp each lol...
jag seljer 230 yew logs
jag menar 30 gp each!
f*n va dyrt......
ok jag säljer 24 k mind runes for 500 k. Det är ungefär 20 gp each.
Det var bättre :) Men bara ett tips Det är ju ofta "noobs" som köper mind runes eller hur??? Jag menar inte många runt 60,70,80,90 som vill köpa mind -.- OCh det är inte många noobs som har 500 k eller vad tror du?
jag köper chaos talisman
, law talisman
och NATURE talisman
aha jag har chaos tally i mängder hur mycket payyer du för en?
varför skulle bara noobs köpa mind runes?
Mind runes är ju de billigaste runorna av mind, chaos, death och blood.
Fire strike skadar ju i alla fall 8.
Men det finns ju andra som ska borja trena magic och vill ha minds till att börja med, som kanske har hög combat eller ranged.
Kan man inte betala med fm?
jag seljer min gubbe den heter jimpafear kolla på higskoren om ni vill veta levlarna orka skriva dom och ett halvårs member kvar
↗ till inläggetjag seljer min gubbe den heter jimpafear kolla på higskoren om ni vill veta levlarna orka skriva dom och ett halvårs member kvar
den sugger ju kolla henke130 i stället säljer den inte men men :visslar:
↗ till inläggetDen va inte mycke bättre kolla The Devilllljag seljer min gubbe den heter jimpafear kolla på higskoren om ni vill veta levlarna orka skriva dom och ett halvårs member kvar
↗ till inläggetjag seljer min gubbe den heter jimpafear kolla på higskoren om ni vill veta levlarna orka skriva dom och ett halvårs member kvar
f*n typ allt i 70 ju :)
lol 200gp det får man på 4 theving success och mith swords kan man smitha!!!!!
jag säljer en sara helm... men hur mkt vill du ge för den?
800k säger jag menvad ger ud?
ja köpte en sara helm för 500k....
↗ till inläggetMan kan köpa en för 400kja köpte en sara helm för 500k....