Ja jag minns hur det var och vara liten
Raster
↗ till inläggetSpringer runt en stollpe
Det verkar VÄLDIGT intressant. :P
↗ till inläggetSpelar bandy, fotboll, is hockey på ( på vintern) anars går vi bara runt!!!vad gör ni på era raster? vi spelar iallafall game boy
går till skåpet, går upp till salen o sitter o hänger
korta raster sättar man sig i ngn soffa och tar det lungt. lång hål (2och en hlv timma) drar man hem och sover på
Sitter utanför klassrummet o väntar på nästan lektion. :mellow:
d gör jag me....
Spelar fotboll eller slår en ass svag i klassen... Fasst problemet är att min vän skyddar han och han är starkast i klassen så det blir mest bråk på rasterna....
:cool: Går hem till datorn och lirar lite! (vi har 1 timme rast 3x per dag) :meddum:
spelar bordsfotboll e med kompisar eller väntar på lektion
på vintrarna spöar jag 6:or i snöboll..mest mulningar isåfall
har knäckt en 6:a trio en gång men senare på dagen kom dom typ 7-8 stycken å då va det bara att rusha..
lyckades gömma mig men det blev en fin konditionsträning där! :P
jah mins inte hur de va å va liten :(
Undra vad jah har gjort i över 9 år i skolan? :huh:
↗ till inläggetSlå dem som är lika starka som dig fegis eller starkare om du har en chans.Spelar fotboll eller slår en ass svag i klassen... Fasst problemet är att min vän skyddar han och han är starkast i klassen så det blir mest bråk på rasterna....
Jag går runt med mitt gäng jag är starkast i klassen.
Jag och min kompis är ledare ingen vågar gå på oss. Annars ångrar dem att dem gjort det.
nu spelar inte vårann skola game boy för det är sommarlov. sånt här stort forum har jag aldrig gjort
↗ till inläggetSpelar fotboll eller slår en ass svag i klassen... Fasst problemet är att min vän skyddar han och han är starkast i klassen så det blir mest bråk på rasterna....
En liten fråga,varför skulle ingen våga gå på er?Jag hade vågat iaf
Du kanske vågar det. Men du saknar verkligen inte mod då :P
å sen har jag en annan liten fråga,ä de inte fegt att slås i gäng.
De beror på. Gäng mot Gäng är inte fegt. Men gäng mot 1 person eller 2 så är det fegt.
när bayblade var populärt i vår skola var det orättvist jag fråga ett gäng om jag fick va me i deras beyblade liga (dom var ca20st) och jag fick det om jag kunde vinna över allesamans. jag vann inte
:angry:
Beyblade liga <_< så barnsligt.
Asså en beyblade mot 20 beyblade är helt omöjligt.
↗ till inläggetspelar bordsfotboll e med kompisar eller väntar på lektion
på vintrarna spöar jag 6:or i snöboll..mest mulningar isåfall
har knäckt en 6:a trio en gång men senare på dagen kom dom typ 7-8 stycken å då va det bara att rusha..
lyckades gömma mig men det blev en fin konditionsträning där! :P
vi gar runt skolan och snackar och inne i skolan aven om vi inte far.
orka ga ut.
de har gor vi:::
:blink: glor
:bah: snackar
:medieval: slass
hehe, na men
vi hittar ofta pa saker att gora brottning bla kom varan klass pa.
sen kommer alla andra da det redan ar ute.
da ar de andra saker pa gang :cool: