💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Windwaker

31 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Vad ska man göra för att få komma till wind och earth templet? Ena ingången har en stor sten framför sig och när man ska lyfta den så säger han i den blåa stenen att man ska hitta den syrkan eller vad det är någon stans men fattar inte :( och andra är det något som blåser så man inte kan gå.

Fattar absolut ingeting :( väldigt tacksam för svar. Jag tror att man behöver "iron boots" och några handskar, men vet alltså inte.

MVH: LighthammeR :rolleyes:

Nivå 4 · Lärling

För att lyfta stenen behöver du slags kraft ringar. Dom får du i en vulkan. Vulkanen finns ute i havet. Du ska skuta en ispil på den. Leta på! :)

Kanske var en dålig förklaring men det är det enda jag kommer ihåg. :(

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Men asså vart får jag ispilen då? :P :(

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Eller jag vet inte ens om det e ingångarna till själva templen, men snälla jag behöver verkligen hjälp med detta :(

Nivå 4 · Lärling

Det är ingångarna till templen. För att få ispilen måste du möta en groda på havet som sitter i en tornado. Du ska sjuta pilar på honom. Sen lär han dig sången som gör att du kan tellepotera dig med en tornado. Sen ska du telepotera dig till ett ställe där det finns en fe. Hon ger dig is och eld pilar!

P:S Fråga mer om du inte förstår så ska jag hjälpa dig så gott jag kan! :) :) :)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

Tack så jätte mycket du anar inte hur mycket du har hjälpt mig nu :D :cool:

Nivå 4 · Lärling

Det är bara kul att hjälpa till. Lycka till med resten och fråga gärna om det är något mer! :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag vill också vara med och hjälpa..=D

Vulkanen som du ska skjuta en ispil på finns en ruta nordöst om Tower Of the Gods,,,

Den där fen du får eld och ispil av finns på Mother and Child Isle... Finns 3 rutor vest om Windfall Island...

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag vill också vara med och hjälpa..=D

Vulkanen som du ska skjuta en ispil på finns en ruta nordöst om Tower Of the Gods,,,

Den där fen du får eld och ispil av finns på Mother and Child Isle... Finns 3 rutor vest om Windfall Island...

Bra att du sa det! Hadde glömt bort var dom låg! :)
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #10

Tack båda två ;). Men vart finns det isberget sen som man ska skjuta en eldpil på?Jag hittade den en gång men vet inte vart den finns längre :S

26 Aug 2005
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Tack båda två ;). Men vart finns det isberget sen som man ska skjuta en eldpil på?Jag hittade den en gång men vet inte vart den finns längre :S

Tyvär det kommer jag inte ihåg. :( Men Petey Piranha kanske vet. :)
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

Det e lungt har klarat båda nu ;) men vad ska man göra efter man har klarat wind och earth templena då? :( fattar inte vad han menar att man ska göra

Nivå 7 · Fuskare

Du ska till Hyrule castle och gå ner i källaren där master sword sitter. Där får du möta riddare. Sen ska du gå till det där stället med en osynlig vägg. slå på den så försvinner den. fortsätt sen att gå för att komma till ganon,s castle.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det e lungt har klarat båda nu ;) men vad ska man göra efter man har klarat wind och earth templena då? :( fattar inte vad han menar att man ska göra

Du ska leta efter Triforce kartor då... Du ser vart dem finns på din INcredible chart,,,,
↗ till inlägget

... men först måste du skaffa en större portmonä.
27 Aug 2005
Nivå 7 · Fuskare

Oj! just det. Sen ska du göra som jag sa.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

Snälla kan någon säga på vilken ruta på kartan finns ghost ship?

Nivå 4 · Lärling

Långt ner och långt in vid nåt av hörnen, tror det var det högra, minns ej exakt ruta, men ön heter diamond steppe island. Du behöver hookshot för att kunna komma upp på ön.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

hehe tack så mycket men nu när jag har den vad ska man göra med den?:P

ghost ship chart alltså

28 Aug 2005
↗ till inlägget

ghost ship chart alltså

Åka till den av öarna där båten visa på kartan (på natten) och åka rakt genom det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in