vilka olika märken finns det på cross moppar ??????
och vilken är bäst ? :student: :student: och som är eu moppe
vilka olika märken finns det på cross moppar ??????
och vilken är bäst ? :student: :student: och som är eu moppe
Det finns: Derbi, Rieju, Peugeot, MH, HM, Yamaha, Honda, Beta osv...
Mina favoriter är: Beta, Honda!
vet du nån hemsida till nån försäljare ?
Nej, kan bara sidor med reservdelar :(
Honda och Toyota är bäst
Sök på blocket
har redan kollat på blocket. men tack i alla fall. vad har ni för några då ? om ni har nån ?
glömde skriva att det skulle vara för eu moppe. och hur svåra är frågorna på provet ? om nån vet kan ni väll skriva ett ex empel jätte tack sam för svar.
↗ till inläggetHonda och Toyota är bäst
Sök på blocket
Toyota gör väl inga mopeder.. <_<
Många har sagt till mig att frågorna till EU-körkortet är ganska lätta..
Rieju e ett bra märke min brorsa har en sånn
han har en Rieju Drac Sport edition -04´
Ett ställe som säljer dem flesta märken både begangnat och nytt är http://www.jwf-racing.com jag tror det var så
länken funka ej.. min favorit är Beta och Derbi, jag tycker att de är snygga och går fint :D
Jag tycker att BETA RR ENDURO är den snyggaste cross-moppen... Men den kostar 27.000 :- nu.
yamaha är ju bäst. jag har en DT R 04.
Puch är ju lätt bästa märket, och ni som säger annat kan slänga er i en tegelvägg eller nåt..
För vem f*n köper en moppe för 20k+ när man kan få en för 4k....
Allt är bra, men inte bögslunga =P
↗ till inläggetPuch är ju lätt bästa märket, och ni som säger annat kan slänga er i en tegelvägg eller nåt..
För vem f*n köper en moppe för 20k+ när man kan få en för 4k....
Du har lite fel och lite rätt...
En puch är alltid bra att ha och man kan alltid lite på den :D
Men tex en Beta eller en Derbi är en helt annan körupplevelse, det är roligare att köra en sån för det känns lite som en cross :D
Simpsons har rätt! :cool:
Jaha, köp en cross då.. De är ju tom billigare...
Nya, otrimmade, moppar låter typ ingenting.. Puchar låter så jäkla skönt.(Och jag har pratat med många som har köpt nya moppar för 26k som inte VÅGAR trimma sina för att t.ex polisen ska komma, eller dem ska slitas ut... osv)
Och nya moppar vågar man ju typ inte mecka med.. Man lämnar bara in dem på en jäkla verkstad om det är nåt fel, vad är det för kul med det!??, äldre moppar kan man ju mecka hur mycket som helst med...
jo, men en cross får du ju inte köra med på vägarna, och man kan väl meka med en nyare moped me, det är ju bara om det är grejer som är sönder så lämnar man in det och får det på garantin, men man kan ju alltid meka lite hemma för att göra allt lite bättre och snyggare :D
:student: :student: Har nu skafatr mig en derbi undrar bara hur svårt det kan vara att ta det där eu provet. och säg ungefär vad det handlar om sig inte att det är lätt för det säger alla. :student: :student:
:student: :student: Har nu skafatr mig en derbi undrar bara hur svårt det kan vara att ta det där eu provet. och säg ungefär vad det handlar om sig inte att det är lätt för det säger alla. :student: :student:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in