↗ till inläggetok men var liger den där plasen non stans kan inte du säga det <_<ja du har rätt, jag mötte först clamperl direkt första steget i sjögräset.. sen en till sen Relicanth, jag tycker inte den är ovanlig + att jag råka döda den första men hittade en till.. och innan jag starta om och skulle hitta Relicanth så hittade jag han men råka döda, sen andra gången 2 steg från den första platsen så fånga jag han..
Hjelp Pokemon Ruby
Asså jag brukar bara dyka någonstans i närheten av Sootopolis City där brukar jag hitta Relicanth.. Han finns lite överallt faktiskt! :student:
Det är lättast att hitta honom när man inte letar efter honom.
Vet inte varför men så är det bara...
Jag brukar ha problem med att komma IFRÅN den... den finns överallt där det finns sjögräs...i alla fall i mitt spel o jag har både ruby o sapphire :D
Det tar 2 minuter för mig och hitta den. Det brukar det göra.
Ibland tar det 1 minut för mig att hitta den ibland 3 timmar...
↗ till inläggetDen finns under vattnet men det har en redan skrivit, men då säger jag ett tipssnäla hjelp mig jag vet vad relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni :kung:
använd Sweet Scent i sjögräset så slipper man simma runt så mycket :P
↗ till inläggettack :Dsnäla hjelp mig jag vet vad relicanth liger jag har letat i flera dar om ni hjelper mig är ni :kung:
jag brukar hitta han rätt snabbt:P