Tja
Har kört fast på ett gamalt spel och så tänkte fuska lite man jag kan ej få fram console´n och har läst mycket men får inte fram den e här nogon som vet hur man gör så e jag väldgt tacksam
MVH D.J
Tja
Har kört fast på ett gamalt spel och så tänkte fuska lite man jag kan ej få fram console´n och har läst mycket men får inte fram den e här nogon som vet hur man gör så e jag väldgt tacksam
MVH D.J
Förklara lite närmare tack.
hittade coder som man skulle skriva in i consolen
Press Shift + ~ while playing, then type these codes
God Mode - BADGANGSTERS
Guns'n Ammo - DEADGUNS
så här stod det och jag har försökt men får inte fram den där consolen
Men vad är det för spel?
so sry om jag inte har sakt det men d e Mafia
mafia äger!! :D
tror att dumåste fixa lite i genvägsfilen,såhär
c:\program\mafia\mafia.exe ~enableconsole (t.ex.)
Vart kan man få tag på Mafia?
Ja men hur i helsike ska jag veta om man laddar ner det eller köper? <_<
Om du laddar ner det så gör du det via datorn, köper du det går du till en affär och betalar pengar för det.
Jo, men det jag menar är iaf man KAN köpa det eller om man KAN ladda ner det. Troligen är det olagligt att ladda ner efter som man kan köpa.
Man kan göra båda antar jag.
får fortfarande inte fram console´n kan inte någon säga var man skriver och hur så vore ni jätte hyggliga ;)
svårt att göra som de står eller? håll in shift o tryck på knappen under ESC, iaf är de så för mig..
kan int heller få fram consolen men de e int mitt problem just nu...mitt problem hänger på ett uppdrag ja int kan fixa...försöker råna banken me paulie?...nån som kan hjälpa mej?...ja gör så här dödar vakterna skaffar dictörens nycklar i skåpet...går längs ner och försöker öppna järn dörrarna...fast man barra hör klick klick..sen så händer inget? kan nån hjälpa?
nej
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in