vet nån hur man kan ficksa exodia lät om ni har hitat en sida från sverige som man kan köpa exodia skika in snälla! :( :(
Yu-gi-oh
tradera.com?
Ja, vilken köp och sälj sajt som helst =P
Själv har man ju en del som man fixk i en booster (som jag fick av en kompis, han blev sååå avundsjuk xD)
jag har alla delar utom huvudet och en arm :visslar:
skaffa inte exodia, skaffa balsebub istället.det är lika bra men man behöver bara ett kort till balsebub
Dragonsliar i stockholm köp hella för 280 kr.
↗ till inläggetDet finns inget kort som heter balsebub <_<skaffa inte exodia, skaffa balsebub istället.det är lika bra men man behöver bara ett kort till balsebub
Köp Master Collection i någon kort affär så får du huvudet.
Jag har alla delar utom vänster ben.
Jag har alla delar även om YU-GI-OH! ssssssssuuuuuuuuuuuuuuggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
det finns visst ett kort som heter balsebub!!!det gar ????i attack och ???? i defence och det står att det är som exodias nemesis och gör att man vinner matchen!!!det har förövrigt 12 stjärnor och finns inte i sverige om man inte har varit utomlands och köpt det och sedan åkt tillbaka till sverige och bytit bort det.....*ramlar ihop av syrebrist*
Lägg ner. Det finns inget riktigt kort som heter balsebub. Det du har sett var ett falskt kort, och enligt reglerna får man inte spela med falska kort.
va snackar ni om att man har delar? min kusin har ett yugi-oh (eller hur d nu stavas) kort med Exodia.. det står Infinity på attack och defense har jag för mig..
Det finns många kort som är bättre än Exodia.
Nån som har bokstäverna F I N A L som också gör exakt samma sak som exodia förutom att det är mycket lättare... Man kan ju alltid annars byta delar med lättlurade snorungar som finns lite här och var :P