💬
Logga in
Fuska.se

Yu-gi-oh

13 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

vet nån hur man kan ficksa exodia lät om ni har hitat en sida från sverige som man kan köpa exodia skika in snälla! :( :(

Nivå 6 · Fuskare

tradera.com?

Nivå 5 · Fuskare

Ja, vilken köp och sälj sajt som helst =P

Själv har man ju en del som man fixk i en booster (som jag fick av en kompis, han blev sååå avundsjuk xD)

Nivå 1 · Novis

jag har alla delar utom huvudet och en arm :visslar:

10 Nov 2005
Nivå 2 · Novis

skaffa inte exodia, skaffa balsebub istället.det är lika bra men man behöver bara ett kort till balsebub

12 Nov 2005
Nivå 3 · Lärling

Dragonsliar i stockholm köp hella för 280 kr.

17 Nov 2005
↗ till inlägget

skaffa inte exodia, skaffa balsebub istället.det är lika bra men man behöver bara ett kort till balsebub

Det finns inget kort som heter balsebub <_<
8 Dec 2005
Nivå 4 · Lärling

Köp Master Collection i någon kort affär så får du huvudet.

Jag har alla delar utom vänster ben.

10 Dec 2005

Jag har alla delar även om YU-GI-OH! ssssssssuuuuuuuuuuuuuuggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nivå 2 · Novis

det finns visst ett kort som heter balsebub!!!det gar ????i attack och ???? i defence och det står att det är som exodias nemesis och gör att man vinner matchen!!!det har förövrigt 12 stjärnor och finns inte i sverige om man inte har varit utomlands och köpt det och sedan åkt tillbaka till sverige och bytit bort det.....*ramlar ihop av syrebrist*

11 Dec 2005

Lägg ner. Det finns inget riktigt kort som heter balsebub. Det du har sett var ett falskt kort, och enligt reglerna får man inte spela med falska kort.

6 Jan 2006
Nivå 3 · Lärling

va snackar ni om att man har delar? min kusin har ett yugi-oh (eller hur d nu stavas) kort med Exodia.. det står Infinity på attack och defense har jag för mig..

8 Jan 2006
Nivå 6 · Fuskare

Det finns många kort som är bättre än Exodia.

27 Jan 2006
Nivå 1 · Novis

Nån som har bokstäverna F I N A L som också gör exakt samma sak som exodia förutom att det är mycket lättare... Man kan ju alltid annars byta delar med lättlurade snorungar som finns lite här och var :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in