💬
Logga in
Fuska.se

Gillar Ni Era Lärare?

100 svar · startad

Trådstartare #1

Gillar ni era lärare?

Jag gillar vissa av dom, men int alla... Specielt inte Geografi/Historia läraren... <_<

Men ekonomi läraren är bra :D

Jag hatar min engelskalärare. Nog för att hon är sträng, hon luktar illa och har svart tandkött oxå.

2 lärare som ja gillar...

gympa läraren och matte läraren...

Gillar allihop utom en :(

Hon har stor dubbelhaka och är jätterödblommig i ansiktet, svär och svär att det osar, mordhotar oss (det är faktiskt sant) och vägrar erkänna när hon har fel.

Annars är det hel ok med lärare i min skola.

Jag gillar alla lärare men matte läraren som jag har är för sträng så jag tycker inte om honom, Men det skulle vara lite roligare om han var lite snällare. :)

Jag gillar inte många lärare eftersom nästan inga är glada nångång, gillar bara typ 2 lärare, matte läraren,spanskaläraren.

gillar alla mina, utom spanska :angry:

Hatar alla lärare förutom min Engelskalärare!

Dom andra är en pain in the as.

2 Nov 2005

Alla mina lärare är jätte bra faktiskt! :)

3 Nov 2005

Hela min skola är grymt överflöd med bra lärare ^^ Kan bara säga en negativ sak om en lärare, min bildlärare. Hon är för kritisk. Och så gnäller hon ofta på en ^^'

Men alla andra lärare är grymt sköna. Har de bästa mentorerna i världen. En gammal veteran från Militären som tänkt sig bli lärare i SO och en gladsynt och oskuldsfull Biologi lärare. Grym kombination!

↗ till inlägget

har svart tandkött

O_o
4 Nov 2005

Jag gillar min matte och kemi lärare fast det är samma lärare :P

Går på en skola med ca femtio lärare och av dom så är det endast en som är bra , Bildläraren ! .

Grymt skön snubbe som alltid pratar och berömer ( för min del iaf ).

jag gillar dom flesta utav mina lärare...men idrottsläraren är nog bäst...

jag gillar dom flesta utav mina lärare...men idrottsläraren är nog bäst...

jag gillar dom flesta utav mina lärare...men idrottsläraren är nog bäst...men bildläraren är värst!! en riktig häxa...;) mohaha

ja tycker bara om en lärare o de e min idrottslärare

Ska bli skönt att slippa vår mekaniska tyskavikarie.

5 Nov 2005

Det finns en dansk vikarie i min skola, som undervisar i svenska. Han är inte ett dugg bra på svenska. <_<

Och han är jättelättövertalad. Så fort det inte finns andra lärare i närheten, skulle man kunna övetala honom att få håltimme, om man försökte B)

Min kemi lärare är kul för han misslyckas nästan jämt :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in