Jag är ett riktigt HALO f*n och undrar om någon har hört någet om att HALO 3 kommer snart, SVARA tack jag vill veta :cool:
Någon som hört när Starwars Battlefront 2 kommer ut och vad det kommer och kosta :)
Jag är ett riktigt HALO f*n och undrar om någon har hört någet om att HALO 3 kommer snart, SVARA tack jag vill veta :cool:
Någon som hört när Starwars Battlefront 2 kommer ut och vad det kommer och kosta :)
fattar inte va du menar men jag har bästält det :P kolla www.webhallen.se dom kanse fåt info om det nu :P
↗ till inläggetJag är ett riktigt HALO f*n och undrar om någon har hört någet om att HALO 3 kommer snart, SVARA tack jag vill veta :cool:
Det komer runt år 2006
↗ till inläggetStar Wars Battlefront 2 har kommit ut. Kostar runt 499 kr. :)Jag är ett riktigt HALO f*n och undrar om någon har hört någet om att HALO 3 kommer snart, SVARA tack jag vill veta :cool:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in