↗ till inlägget
Ridley i slutet av spelet? Använd Supermissile och sen i slutet när magen lyser såta plasma beam.
Hei...nei jeg er ikke der.
Det er en slik rullende kar..hvor jeg hele tiden selv er en ball.
Jeg kan zomme bildet ut og inn...og jeg maa bombe han slik at han blir grönn..da aapner bombeslottene seg..og han gaar sakte.
Og rekker jeg aa komme til denne bombeslotten..sa faller noen lemmer ned slik at han blir guidet i en ny bane..og da treffer han paa noen blaa strömbokser som han kortslutter slik at jeg kan komme meg videre.
paa 4 scene..saa er det 3 slike bombeslotter..og jeg forstaar ikke hvordan jeg skal komme til den tredje
Jeg er ca 50% i spillet... Sanctury...főrst jeg kom inn til en stor hall hvor det er en masse deler til en stor robot (som jeg er sikker paa kommer senere).. der klatrer jeg opp paa toppen av stillase..og hopper over..slik at jeg kommer til en powerstasjon hvor en automatisk beskjed kommer..(hvor han forteller at han lagde robotor som ING tok over og at de venter i massevis paa meg naar jeg kommer til hive)...etter dette forlater jeg han..kommer tilbake til det rommet hvor den halvferdig roboten er...der faar jeg naa apnet en ny dör..(fikk Translation hos denne karen)..i det rommet maa jeg bli en ball for a komme videre..og det er i DETTE rommet jeg ikke kommer videre paa 4 scene...
Forstaar noen hvor jeg er..kan noen hjelpe meg?