💬
Logga in
Fuska.se

3 Spel Mot Cs

8 svar · startad · 🔒 låst

jag ger ut spel till er och ni ger mig era cs konton *ingen garanti*

(1)Halo:combat evovled

(2)Serious Sam:The Second Encounter

(3)WWII:Normandy

adda mig --->[email protected]<---

så får du se hur man gör

------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------HANDLING---------------------------------------------

Halo handlar om en snubbe kallad Master Chief och han ska typ rädda

mänskligheten från alla aliens och parasiter

------------------------------------------------------------------------------------------

Serious Sam handlar om att döda man dödar bara aliens , moster och sånt skit ganska bra spel

WWII:Normandy handlar om andra världskriget och e ett grymt spel

men ibland när man skjuter hs blir det inga hs

---------------------------------PRIS---------------------------------------------------

Halo kostade mig 600 kr

Serious Sam 300 kr

WWII:Normandy 299 kr

---------------------------------HUR?---------------------------------------------------

Jag ska skicka en .zip fil till er med alal grejjerna så ni ska bara packa upp

och installera änkelt

---------------------------------KOSTNAD?--------------------------------------------

nej , bara att jag får ert steam_konto (ändrar INTE lösen ord jag lovar)

---------------------------------VILL DU GÖRA DETTA?------------------------------

så svarar du el. addar du mig på [email protected]

snälla säg inte saker som inte passar hit : :rolleyes:

---------------------------------VARFÖR?----------------------------------------------

jag vill bara det orkar inte spela spel förutom CS och BF2

---------------------------------KOD TILL HALO---------------------------------------

den e änkelt (det går intee spela internet med den) därför

säger jag den . och den finns också i .zip filen du kmr få!

---------------------------------CODEN?-----------------------------------------------

jaja den e :8D69D-8BFB8-93949-5845F-FH686

-----------------------------------------------------------------------------------------

och ni inte bara en får den alla som vill ha får dom här 3 spela (mot cs konto)

Tack och hej för mig!

Senast ändrad:

20 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Du, jag ska ha ORGINALskivorna i så fall!

Inte nåt olagligt nerladdat spel!

adda mig [email protected] Halo öpte jag precis asså kl 2 på natten stack jag till videoaffären och köpte det var där dn kom först

förresten serious sam går inte :D

men du kmr endå få Halo det e bättre än SS=serious sam

Lol just de tror du man går på det eller?

Nivå 9 · Veteranfuskare

gissar på att detta är skam. Du ska ha orginal skivorna, alla spel ska funka och om det går att spela på internet, så ska du ha en cd-key som funkar på internet.

Btw, Halo kostar 149 kr på webhallen + frakt, och det släpptes 2003-10-17...Så jag antar att du ljuger med att du köpte den "precis" och dt släpptes där först...

Senast ändrad:

vi kan slå vad jag menade när den släppte i video affären dummer och ni jag gör så här ni får först mina spel och jag får kontot , ni testar spelen medans jg väntar

sen om det går får jag kontot

↗ till inlägget

jag ger ut spel till er och ni ger mig era cs konton *ingen garanti*

(1)Halo:combat evovled

(2)Serious Sam:The Second Encounter

(3)WWII:Normandy

adda mig --->[email protected]<---

så får du se hur man gör

---------------------------------HANDLING---------------------------------------------

Halo handlar om en snubbe kallad Master Chief och han ska typ rädda

mänskligheten från alla aliens och parasiter

Serious Sam handlar om att döda man dödar bara aliens , moster och sånt skit ganska bra spel

WWII:Normandy handlar om andra världskriget och e ett grymt spel

men ibland när man skjuter hs blir det inga hs

---------------------------------PRIS---------------------------------------------------

Halo kostade mig 600 kr

Serious Sam 300 kr

WWII:Normandy 299 kr

---------------------------------HUR?---------------------------------------------------

Jag ska skicka en .zip fil till er med alal grejjerna så ni ska bara packa upp

och installera änkelt

---------------------------------KOSTNAD?--------------------------------------------

nej , bara att jag får ert steam_konto (ändrar INTE lösen ord jag lovar)

---------------------------------VILL DU GÖRA DETTA?------------------------------

så svarar du el. addar du mig på [email protected]

snälla säg inte saker som inte passar hit : :rolleyes:

---------------------------------VARFÖR?----------------------------------------------

jag vill bara det orkar inte spela spel förutom CS och BF2

---------------------------------KOD TILL HALO---------------------------------------

den e änkelt (det går intee spela internet med den) därför

säger jag den . och den finns också i .zip filen du kmr få!

---------------------------------CODEN?-----------------------------------------------

jaja den e :8D69D-8BFB8-93949-5845F-FH686

-----------------------------------------------------------------------------------------

och ni inte bara en får den alla som vill ha får dom här 3 spela (mot cs konto)

Tack och hej för mig!

läs hela dumma idiot jag köpte spelen för typ 2-4 år sen

och jag tappade bort min halo kod så jag fick en av min farbror!

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

du skrev dit det med "säg inte saker som inte passar hit" klockan 13:53:15 och jag skrev mitt inlägg klockan 12:55:20... Lyckas slarva bort manualen/kartongen till ett spel. Du kanske har laddat ner spelen. På det sättet får du Cs gratis. Aja, jag ska inte säga mycket mer, men byt inte.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Dumheter det här.

§1.3, vilket bland annat innebär snack om CD-nycklar. Låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.