💬
Logga in
Fuska.se

Hur Många Har Köpt 360?

87 svar · startad

Du vet väl att nu när Xbox360 har kommit ut så kommer Microsoft att priotera ganska mycket Xbox360 speciellt när det gäller spel,så det kommer inte att komma så många nya spel till xbox nu när den nya har släppts ut,samma sak med Ps2.

15 Dec 2005

Har köpt Xbox 360 tillsammans med "Call of Duty 2 - United Offensive" och "Kameo".

Den sistnämnda är ett litet mysko spel, fast roligt som f*n.

Hoppas förövrigt att "Call of Duty 2..." blir årets spel i sverige utsett av "Kontroll".

( Kontroll på teve! )

Trådstartare #23

Men alla nya spelen som kommer ut kommer ju förmodligen till alla konsoller, så var det ju när ps2 och xbox kom..

20 Dec 2005

fusion, du har väl ps2 nu? det är det ju ganska självklart att du gillar den konsollen bättre och kommer köpa dens uppföljare. jag är xbox och det är ju samma sak där.

↗ till inlägget

fusion, du har väl ps2 nu? det är det ju ganska självklart att du gillar den konsollen bättre och kommer köpa dens uppföljare. jag är xbox och det är ju samma sak där.

Mm..jag har haft Playstation och just nu har jag playstation 2,och hoppas att få Ps3!

jag har

Trådstartare #27

[EDIT] SIDAN HÄNGDE SIG IGEN!!!

Senast ändrad:

Trådstartare #28

antingen gillar man microsoft, sony eller nintendo, har man då haft första konsollen så brukar man oftast köpa uppföljaren av samma märke så som Piickles menade..

↗ till inlägget

antingen gillar man microsoft, sony eller nintendo, har man då haft första konsollen så brukar man oftast köpa uppföljaren av samma märke så som Piickles menade..

Jag gillar alla tre, och kommer köpa alla.
21 Dec 2005

*jag har* :P , jag skulle nog också vilja ha alla men skulle aldrig ha råd med det :(

22 Dec 2005
Trådstartare #31

testade en 360 igår, den var häftig! spelade king kong, härlig grafik, går typ att jämföra med half life 2 till pc.

Jo Xbox 360 är fantastiskt. Dock har jag själv inte fått möjligheten att testa Live på den än. Men det ska komma så småningom efter Julafton. Se upp för frysningar på skärmen bara, det har hänt mig ett par gånger.

jag önskar mig 360 i JULKLAPP! :D

Hoppas du blir nöjd med den då! :D

24 Dec 2005
Trådstartare #35

Det negativa är att går man in i en spelbutiken så är spelen dyrare än till de vanliga konsollerna... men det är ju billigare på typ cdon eller webhallen..

↗ till inlägget

Det negativa är att går man in i en spelbutiken så är spelen dyrare än till de vanliga konsollerna... men det är ju billigare på typ cdon eller webhallen..

Webhallen är en vanlig spelbutik.

Och är det inte logiskt att spelen är dyrare?

Orka 360..jag kommer köpa nintendo revolution istället! :)

25 Dec 2005
Trådstartare #38
↗ till inlägget

Jo, men jag såg ett spel i en affär som kostade 800 spänn..

↗ till inlägget

Köp inte NR,den är ju säkert dålig,köp hellre Xbox360!
↗ till inlägget

MEN SNÄLLA.

SÄG INTE ATT SPELKONSOLER SOM MAN INTE ENS HAR FÅTT VETA 1/6 OM ÄR DÅLIG!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in