vi accepterar bara 60+ gubbar eller tanter gå in på denna sidan för att kolla om ni är interiserade
klanen heter: The saradomin legends.
vi accepterar bara 60+ gubbar eller tanter gå in på denna sidan för att kolla om ni är interiserade
klanen heter: The saradomin legends.
ÄNDRAT
Kan jag få va med är i lv 56 fast jag har full rune snälla jag kan väl få va med jag går till wildy varje gång nästan jag är inte en skraj noob som inte vågar gå till wildy
träna upp dig till 60 så får du gå med.
Det här ska ligga i forumet Runescape & Tibia (Som ligger här)...
Jag är lvl 57 men jag spelar knappt mer...
Jag vill va med jag har combat 80
Namn:The Devillll
Okej vad är din smithing lvl och är du member och hur ofta är du inne?
↗ till inläggetSmithing lvl 33,Member ja ,Inne ganska oftaOkej vad är din smithing lvl och är du member och hur ofta är du inne?
bra några fler som vill joina?
Kan jag vara med ?
Combat: 67
Smithing: 43
Members: Ja
Namn: Happyhenke
Varför vill du veta smithing lvl?
han kanske har dåliga saker så ni kan smitha rune åt han :P
ifall nån i klanen behöver nånting fort kan han ge bars till er och ni kan smitha det... och ja happyhenke det får du bara ås alla vet första klan mötet är imoron!!! hoppas alla som är med i klanen kan komma.. vi är 10 stycken nu
Skulle vilja va med :(
↗ till inläggetjag klan joina men har sugiga grejor har inget dog i wild men kan någon ge mig grejer så e jag bra max skada är 16bra några fler som vill joina?
namn:farbror zed
lvl 63
member:nej
↗ till inläggetDen här tråden är gammal,han är avstängd!bra några fler som vill joina?
↗ till inläggetok du behöver ej bli argbra några fler som vill joina?
ok du behöver ej bli arg
Jag är inte arg,jag sa bara det så att inte folk ska skriva och tro att man kommer att komma in i klanen.
vet att det inte e nogon chans men värt ett försök jag e en kille som e lv 31 men fortsätt läs jag e i 45 i woodcuting 31 i mining och so kan jag fiska och koka sworld fish. så får jag gå med??? som fiskare???
lycka till :D kom med på top 10 listan så referarar jag er till allies till TRWF :bah: