Om man tex. skaffar daschshund and friends, men vill ha king charles spanieln som finns i chihuahua and friends, kan man då få den på något sätt?? (UTAN att trada med en kompis?)
Tacksam om du bara svarar om du verkligen vet. :bah:
Om man tex. skaffar daschshund and friends, men vill ha king charles spanieln som finns i chihuahua and friends, kan man då få den på något sätt?? (UTAN att trada med en kompis?)
nej, då är det nog inte möjligt
↗ till inläggetjag läste nyss att man kunde låsa upp den B)nej, då är det nog inte möjligt
va!?! vart läste du det?
Håller med!
vänta..ska kolal upp det...
här e till daschshund and friends: http://www.fuska.se/nintendo_ds_fusk/ninte...lfusk-6255.html
här e till lab och friends: http://www.fuska.se/nintendo_ds_fusk/ninte...lfusk-6257.html
kan ej till chihuahua.
Man kan få alla hundar på de tre versionerna!! plus Dalmatin och Jack Russel Terrier!!
↗ till inläggetMan kan få alla hundar på de tre versionerna!! plus Dalmatin och Jack Russel Terrier!!
kan man... det visste inte jag...
men iaf villket ska ni köpa chiwawa and friends lr lab and friends eller dashhound (lr något) and friends
Jag har redan Dachshund and friends :cool:
Skulle inte Nintendogs™ släppas den 7 oktober?
Jo! men jag har ett från USA.
men lol kan man göra hundarna till polis hundar svar nej kan man göra så att dom fightas svar nejh urtråkigt spel -.-
Men vem har sagt att det är ett sånt spel <_<
Köp ett annat spel om du inte vill ha det här!!!
Jag ska köpa lab and friends!
↗ till inläggetOm man tex. skaffar daschshund and friends, men vill ha king charles spanieln som finns i chihuahua and friends, kan man då få den på något sätt?? (UTAN att trada med en kompis?)
du behöver trainer points för att få andra hundar OBS! ett tips om du vill ha trainer points låt en borste vara på din hund över en natt du får trainer points för varje minut!!
I am a :kung: now
e de bra ja har sett den dumma reklamen typ 100000000000 gånger men ja vett itte om de e bra B)
↗ till inläggete de bra ja har sett den dumma reklamen typ 100000000000 gånger men ja vett itte om de e bra B)
det är jättebra.
har testat.
Har ingen Labrador & friends?(eller vad det heter)
a
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in