Får man fuska på en server som inte har VAC?
Vac Och Inte Vac
Tror det, eftersom ägaren inte satt Valve Anti Cheat så är det okej för admin,
Fast jag tror inte man får det...
Vissa sätter ju inte på VAC för att man ska slippa att ladda ner det, eller vad man nu gör när man ansluter...
ja och nej om du ser någon med noclip eller wallhack lr sånt då vet du att man får fuska
men det är välldigt n00bigt att fuska
ok jag bara tänkte på det för jag mötte en och han cheata (hacka sak samma)
Ja, det får man p.g.a admin inte har lagt VAC SECURED.
↗ till inläggetja och nej om du ser någon med noclip eller wallhack lr sånt då vet du att man får fuska
haha detta e en fusk hemsida det e inte n00bigt att fuska
bara att man kan få fusk som har virus i sig :D
↗ till inläggetMmm, men inte jag :)ja och nej om du ser någon med noclip eller wallhack lr sånt då vet du att man får fuska
men lol om du går in i en som inte har vac och inget cheatat ska du inte heller det men om du ser en admin eller nåt som cheatar då et det okej att du ör det med tror jag :S
Vissa servrar tillåter ju cheats, men vissa servrar utan VAC kanske ändå inte vill ha cheaters som ränner runt och fuskar..
↗ till inläggetJag kan gå in och fuska utan att få virus!men lol om du går in i en som inte har vac och inget cheatat ska du inte heller det men om du ser en admin eller nåt som cheatar då et det okej att du ör det med tror jag :S
Det är nog inte ok att hacka bara för att servern inte har VAC, såvida det inte står nåt om de i MOTD'en (eller om admin hackar själv, hehe)
↗ till inläggetok jag bara tänkte på det för jag mötte en och han cheata (hacka sak samma)
man behöver inte fuska bara för att man "hackar", de kan bli så om man typ laddar ner saker..
↗ till inläggetDet där kallas hacks -.-ja och nej om du ser någon med noclip eller wallhack lr sånt då vet du att man får fuska
↗ till inläggetHan kanse inte förstod att det var hacks.ja och nej om du ser någon med noclip eller wallhack lr sånt då vet du att man får fuska