Ja, vill ni spela Diablo II LoD med mig? =)
Vill Ni Spela Diablo2 Lod Me Mig?
vilken lvl är du på?
Olika: Sorc LVL: 75, Babar LVL:76, sen är det väl en ama på lvl 62........ håller på med en ägande hammerpala =P
EDIT*
satt och spelade nyss när jag hör nåt konstigt......tar ur skivan ser att skivan har spruckit så jag ska köpa ett nytt men vi lär kunna spela om typ 3-4 dagar!
hm kanske ska börja spela det snart... köra ny gubbe i så fall
jag kör med hordcore gubbe jag är en ama
Har en Druid lvl 76 :D
Blåser bort din druid med en attack med min Barb, samma emd min amazon. Min sorcs damage e ju bara 1-3k så det suger. Håller på med en hammerpala som komemr att krossa allt ;) (går at få den till 15k) =P
.
HAHAHAHAHAHAH....det gör han faktiskt, jag käner den grabben, sj har hag en pala på lv 11 :medieval:
↗ till inläggetHAHAHAHAHAHAH....det gör han faktiskt, jag käner den grabben, sj har hag en pala på lv 11 :medieval:
vad för pala?
sryy äger alla =P
nu tar min j*vla hammerpala 15k och jag har 95 i allla restirans + att min holy sheld ger mig 50% mer block och så får ju 6.8k i def var det nå mer eller -.-
.
lol bryr mig om def? hmmm orka min hammer träffar dig ändå och du dör snabbt......... själv har min hammerpala 4.8 i liv istället sen så är det big deal för jag har alltid 50-75% chans att blocka nu när jag har fått en annan sheld
EFTER SOM ATT DU GILLAR DEF BORDE DU GILLA MIN BARBARIAN MED 18 K HEHE (fast hans damage är bara 4k) =D
skitsamma nu handlar ju tråden om de som vill spela med mig vill ni de???
hmmm... ganska grymt
↗ till inläggetlol bryr mig om def? hmmm orka min hammer träffar dig ändå och du dör snabbt......... själv har min hammerpala 4.8 i liv istället sen så är det big deal för jag har alltid 50-75% chans att blocka nu när jag har fått en annan sheld
EFTER SOM ATT DU GILLAR DEF BORDE DU GILLA MIN BARBARIAN MED 18 K HEHE (fast hans damage är bara 4k) =D
skitsamma nu handlar ju tråden om de som vill spela med mig vill ni de???
Tror du att du skulle kunna fixa screenshot på din barbars vapen mm?
.
Hmm, mina cheat gubbar på level 99 har 59k i def, så grabben.... lägg ner. -.-
Epaj:
Hehe, jag har bara en helt vanlig IK maul =P
.
Högsta levlet är 99 + att min bästa cheat gubbe (det finns ju många men den bästa) har 4 mille i allt. Snälla du ljuger ju så att du tror dig själv!
Nu måste vi hålla oss till änmnet så jag inte blir bannad i 35år som min firedragon. ^^
*censur*