Halo3 kommer till xbox 360 i våren :D
Halo3
det är inte alls säkert...det går ju en massa olika rykten...vissa rykten säger att den kommer nästa vinter å nästa år osv ;)
Har hört att Halo 3 släpps någong gång vid Playstation 3 realesen.
aa jag har hört vid playstation 3 releasen.. :)
undra vad som kommer sälja mest... ps3 eller halo 3? lol jag tror faktist ps3 men jag gillar inte playstation (hatar det). men jag kommer köpa halo 3 100% säkert! :D
↗ till inläggetÄr du galen? Det släpps tidigast I december 2006. Troligtvis 2007Halo3 kommer till xbox 360 i våren :D
↗ till inläggetHalo3 kommer till xbox 360 i våren :D
Nja man vet ju inte, men man har ju iallafall hört att det är 2006 som gäller. Har hört det från olika spelmässor o.s.v.
↗ till inläggetEhm? Jag tror gamereactor vet mer än dig.....Halo3 kommer till xbox 360 i våren :D
http://www.gamereactor.se/brev/?id=30549&search=halo%203
↗ till inläggetHalo3 kommer till xbox 360 i våren :D
Eh. Det står att dom tror att det inte kommer under 2006, men troligtvis gör det det. <_<
aja men jag kommer och bli förvånadom det släpps innan slutet på sommarlåvet
HALO 1&2 har ju varigt dom typ besta XBOX spelen som släppts
dom tar ju lång tid att skapa
man kan ju hoppas att det tar lånht tid inann dey släpps för då hinner ju microsoft finslipa det bätre ;)
Vad synd, lång väntan för Halo Fans :/.
↗ till inläggetVADDÅ HOPPAS ATT DET TAR LÅNG TID!?!?!?! Det måste inte ta skitlång tid att göra ett skitbra spel! Och det är förresten FORTFARANDE inte Microsoft som har gjort Halo, det är Bungie!!man kan ju hoppas att det tar lånht tid inann dey släpps för då hinner ju microsoft finslipa det bätre ;)
Men dom börja ju med 3:an lite innan dom släppte Halo 3 Men jag tror att den kommer runt 2007