💬
Logga in
Fuska.se

Emerald

16 svar · startad

Trådstartare #1

vart får man alla stenar..ja har alla utom waterstone....skulle behöva den föratt dutveckla min lombre....

Använd Dive på olika ställen mellan Lilycove City och Mossdeep City. Där kan du hitta massor Shards som du kan byta till dig mot stenar med Hunter.

:( hur byter man. :(

Och vad är hounter :(

Senast ändrad:

12 Feb 2006

Han finns i Mosdeep. Leta runt lite bara.

Tack. :)

Jag har hört att Solrock kan ha Sun stone to hold när man fångar den

Pokemonhugo: Ja,han är den ända Pokemonen som håller i en Sun Stone.

Eric H: Ovanför Mossdeep City finns han,bara använd Surf på vattnet och surfa upp lite så kommer du till honom.

Nej, han finns väster om Mossdeep City.

Nu när jag fick reda på att han inte alls ligger i Mosdeep så vet jag att han är nordväst från Mosdeep.

såja såja grabbar jag möter solrock i samma grotta som man möter bagon i. Ungeför halv vägs till fallabror halv vägs till rustboro det med mossdep vet jag inte vad ni pratar om :zzz:

Trådstartare #11

okej okej...jag har hittat alla stenar nu....sunstone får man i rymdlabbet i mossdeep...waterstone får man på det gamla vraket mellan dewford och slteport...firestone får man i fiery path...grasstone får man på vägen till fortree vid water institut...det var väl alla stenar....moonstone får man lite varsomhelst i olika grottor....

i vilket hus bor hounter i eller vad han hette nu.

hur många shards finns det jag har bara hittat 3 stycken red yellov green finns det fler???? :gitarr:

Berra_66: Du glömde Thunderstone.

Pokemonhugo: Det finns Blue Shard också.

Och har någon av er tänkt på Everstone!?

Det är ingen utvecklings sten.

13 Feb 2006
↗ till inlägget

Det är ingen utvecklings sten.

NIX :P

Matte, sluta spamma alla boardsen för att få högre rank. skriv om du har svar på något istället...

Trådstartare #17

förlåt...thunderstone får man när man har hjälpt Wattson med att stänga av elgeneratorn som ligger under staden "Mauville"...där hittar man thunderstone...av wattson får man thunderbolt när man e klar....

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in