💬
Logga in
Fuska.se

Har Bara 13gb Hårdisk

29 svar · startad · 🔒 låst

Varför har min 360 bara 13gb hårdisk? :(

så är de för mig också att ja har 12 gig kvar.. :S

Ojj nee vad tråkigt :) 360 suger så släng skiten :blink:

det är lite andra saker med som tar plats på hårddisken, men det är nog inte 20 gb på den..

jag köpte ju premium :S

Vars köpte du den micsea?

Jag från megastore.. om du också där ifrån så då j*vlar.. :S

det ska nog va så, det är samma sak som om du köper en ny hd till datorn, det står 200 gb, men det kanske bara är 170 ex.

8 Jan 2006

Star-basse: Väx upp eller håll dig borta från forumet är du snäll. :)

Micsea och Mellan_mjölken: Anledningen till att det bara står 13 gb är att ca 4 gigabyte först och främst är reserverade för spelen och därmed inte skrivs med, sedan kommer det även med diverse program med hårddisken(som exempelvis gör det möjligt att köra gamla Xboxspel i konsolen.)

Enligt Microsofts hemsida kan man dock ta bort de dolda programmen och ge full tillgång till minnet om man nu behöver det.

man klarar sig nog ganska bra på 13 gb :P

20 Jan 2006

jo det är nog inget fel på den för min är det också bara 13 gig i början men det håller länge!

21 Jan 2006

Snacka om noobs! 7 gb av 20 är tillför save och andra viktiga grejer. 13 gb är tillför att spara demos, trailers, filmer och musik.

↗ till inlägget

Ojj nee vad tråkigt :) 360 suger så släng skiten  :blink:

Håller med det ska vara GC eller någon annan konsol från Nintendo :P Nintendo äger ju alla andra konsoler

Senast ändrad:

↗ till inlägget

HAHAHAHHAHAHAH! det roligaste jag har hört i mitt liv? Så du påstår att man ska köpa gaycube? En konsoll där det bara finns massa bebis-spel till? Nä, tack. Nintendo fick sälja konsollen för 900kr annars hade dom gått med förlust men det gör dom redan. HAHAHAHAHA. Nintendo suger! Hahahah!
22 Jan 2006

Asså Om ni inte gillar X-Box 360 Så skriv för i helväte inte här!

↗ till inlägget

Alla får väl ha sina åsikter men det är ganska kul att nån som är över fyra (antar jag) gillar gaycube (fint namn).
16 Feb 2006

jag började med 12 gig :/ tror jag (laddade ner demo som tog 600mb) men det andra e ju till alla bilder (knapparna som det står texter på osv) och savefiler kanske...

17 Feb 2006

Stackare där , har den bara 13 gig. Det lilla utrymmet kan du ju inte använda till någonting. Själv har man en ps2´a med 8 mb i minne.

Senast ändrad:

18 Feb 2006

LoLz jo men alla saker som kommer med i hårdisken som emulator och massa sånt tar upp ungefär 7 gig

↗ till inlägget

Håller med, nintendo suger!

P.S. dom sålde det för 10kr

LoLz nu vet alla det

20 Feb 2006

Dom andra GB går väl åt till att ha alla basfiler i Xbox:en.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.