💬
Logga in
Fuska.se

Är Detta Ett Bra Pris För Kameo?

16 svar · startad

Trådstartare #1

Är det ett bra pris?

Allså 550 Kronor?

Jag det tycker jag eftersom ifall man jämför den med Call of duty 2 då är det en bra pris med tanke på att den kostar 699 kr(Men den är ju bättre men men..)

En fråga:Är den begangat?

aa de e bra pris om de e nytt! ;) de köpte ja mitt kameo för!! :)

Tror att Kameo ligger på 599 kr i affären. Så som alla redan sagt, ett bra pris. ;)

9 Jan 2006

Jag tycker det låter som ett bra pris.

Trådstartare #6

Okej.:) tack

Fusion Det är ej bigangnat

20 Jan 2006

ja det är ett bra pris! inte för att skryta men jag Köpte min xbox för en 500 hundring billigare :) och spelet 50-150kr billigare :) haha (inte överlägset skratt)

Senast ändrad:

21 Jan 2006

Fusion har du köpt 360? För förr sa du att du inte hade det men det verkar som om du har gjort det nu ;) . Det var bara nåt jag kom att tänka på. :P

22 Jan 2006

Metroid:Okej,då ska du köpa den. ;)

Neldemo:Hehe..nej jag har inte köpt en 360,men jag har därmot spelat den,så jag ändrade ganska mycket av mina negativa åsikter till den. ;)

Aha, okej :cool:

↗ till inlägget

Jag det tycker jag eftersom ifall man jämför den med Call of duty 2 då är det en bra pris med tanke på att den kostar 699 kr(Men den är ju bättre men men..)

call of duty är fett gammalt det
↗ till inlägget

call of duty rankas som ett av dom bästa spelen till 360 som har släppts av många (även om jag inte tycker det)!!! Tänk på vad du säger pojk! :angry: :angry: :angry:
25 Jan 2006

tänk på vad du säger jag kan få call of duty gratis :bah: :meddum:

Men alla är inte du.. ;)

16 Feb 2006

joo men cod2 kan du inte skaffa gratis :D

17 Feb 2006

i finland kostar det iaf 60€

18 Feb 2006

ve snackar om finland det här ska vara kameo

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in