Är det ett bra pris?
Allså 550 Kronor?
Är det ett bra pris?
Allså 550 Kronor?
Jag det tycker jag eftersom ifall man jämför den med Call of duty 2 då är det en bra pris med tanke på att den kostar 699 kr(Men den är ju bättre men men..)
En fråga:Är den begangat?
aa de e bra pris om de e nytt! ;) de köpte ja mitt kameo för!! :)
Tror att Kameo ligger på 599 kr i affären. Så som alla redan sagt, ett bra pris. ;)
Jag tycker det låter som ett bra pris.
Okej.:) tack
Fusion Det är ej bigangnat
ja det är ett bra pris! inte för att skryta men jag Köpte min xbox för en 500 hundring billigare :) och spelet 50-150kr billigare :) haha (inte överlägset skratt)
Fusion har du köpt 360? För förr sa du att du inte hade det men det verkar som om du har gjort det nu ;) . Det var bara nåt jag kom att tänka på. :P
Metroid:Okej,då ska du köpa den. ;)
Neldemo:Hehe..nej jag har inte köpt en 360,men jag har därmot spelat den,så jag ändrade ganska mycket av mina negativa åsikter till den. ;)
Aha, okej :cool:
↗ till inläggetcall of duty är fett gammalt detJag det tycker jag eftersom ifall man jämför den med Call of duty 2 då är det en bra pris med tanke på att den kostar 699 kr(Men den är ju bättre men men..)
↗ till inläggetcall of duty rankas som ett av dom bästa spelen till 360 som har släppts av många (även om jag inte tycker det)!!! Tänk på vad du säger pojk! :angry: :angry: :angry:Jag det tycker jag eftersom ifall man jämför den med Call of duty 2 då är det en bra pris med tanke på att den kostar 699 kr(Men den är ju bättre men men..)
tänk på vad du säger jag kan få call of duty gratis :bah: :meddum:
Men alla är inte du.. ;)
joo men cod2 kan du inte skaffa gratis :D
i finland kostar det iaf 60€
ve snackar om finland det här ska vara kameo
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in