💬
Logga in
Fuska.se

Bilnummer

36 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Vad ska de ha efter bilnummert ZZZ 999? Har de bestämt det än eller?

Du jag tror att de aldrig kommer ta slut. Det finns ju utlänska bil nummer med en siffra till.

Trådstartare #3

Men då blandar ju sverige ihop sina bilnummer men andra länder.

Bilar byggs, bilar skrotas.

Bambi

Shit asså världen kommer gå under!

De går ju inte direkt efter ordning som du verkar tro(?)

Antagligen kommer det bli ZZZ 9991 eller nåt. En bokstav/siffra läggs till.

↗ till inlägget

Shit asså världen kommer gå under!

Du har rätt NesseN!Tänk om det kommer en trollkarl och gör så att bilnummrena blir galna köttätande kycklingar!!Då kommer världen går under(ett köksbord)!! *ironisk som en tupp med en blåval i halsen som äter nudelpaj till frukost varje dag*

Okej, Tomat. Överdriv lite mer så bekostar du dig ditt sinne att vara normal igen. ;)

Men Mujo besvarade frågan elegant och smidigare än någon annan här. Bilarna skrotas väl självklart. Och nya kommer.

aa precis.. vad händer när det inte får plats fler folk på sverige?

Man skickar ut dem till Irak och andra fina semesterorter såklart.

ah tänkte ju inte på det... Men jag har faktiskt ingen aning om vad som händer. Jag skickar ett mail till vägverket.. hoppas på svar imorrn då.

↗ till inlägget

Okej, Tomat. Överdriv lite mer så bekostar du dig ditt sinne att vara normal igen. ;)

Tack för tipset Rowyn!Men jag vill nog fortsätta vara galen....

Det behövs 16 003 008 bilar för att använda alla svenska kombinationer, så det är nog ingen större risk. ;)

Dessutom skrotas bilar allt eftersom.

↗ till inlägget

Man skickar ut dem till Irak och andra fina semesterorter såklart.

Där de sprängs av Terrorister , smart :P

Jag läste om det i en bok som heter "Kissar Fiskar I Vattnet" har ja iafa för mig att den hette...

Jag har för mig att det stog något om att dem aldrig kunde ta slut eller nått...

Kmr inte riktigt ihåg...

När bilnummren tar slut dör vi punkt slut

AAA 001 så klart

Det kanske är utomjordingarnas plan. Om bilnumren tar slut, så attackerar de. O.o

Karamellkungen

Det lär ju inte hända på ett tag att de tar slut. Men om de tar slut kommer man väl på ett nytt system. =)

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.