💬
Logga in
Fuska.se

Kingdom Hearts

17 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har klarat Wonderland, Deep jungle och så har jag varit i Coluseum och dödat den trehövdiga hunden och nu har jag åkt tillbaka till Traverse town och ska nu leta efter Leon. Jag har gått till alleway och hittat den röda triniteyn men jag kan inte aktivera den.

Hur ska jag göra?

Hjälp mig !!

Nivå 2 · Novis

Jag har klarat Wonderland, Deep jungle och så har jag varit i Coluseum och dödat den trehövdiga hunden och nu har jag åkt tillbaka till Traverse town och ska nu leta efter Leon. Jag har gått till alleway och hittat den röda triniteyn men jag kan inte aktivera den.

Hur ska jag göra?

Hjälp mig !!

Försök med att gå runt i området tills du får fram knappen "Trinnety". Det är inget specciellt, det är bara att komma på rätt platts. Hjälper inte detta råder jag dig att gå tillbaka till första distriktet och prata med Yuffie vid brevlådan. Säger hon inte någonting om Leon har du troligen missat något i de andra världarna.
8 May 2004
Nivå 1 · Novis
du kan inte vara och möta någon när du skal aktivera en trinity och du behöver bara gå så nära stängslet som möjligt och titta lägst ner på "meny-raden" hela tiden. B)
25 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

vart i alleywayen finns trinitymärket? jag kan inte hitta det!

skit i det jag skrev nyss jag hittade det i vattnet brevid stängslet! Men det fungerar inte ju. Hon brevid brevlådan säger nånting om Leon å att han tränar nånstans vid alleywayen. Fattar inte vad jag ska göra hjälp!

Klurigt. Är du/ni säker/säkra på att ni har klarat dem har ni låst nyckel hålen på alla utom colloseum?

Nivå 6 · Fuskare

Va menar du?

26 Mar 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Vart är nyckelhålet i Herkules värld???????????

27 Mar 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Okej, kommer du ihåg det stora stenblocket som satiren bad dig flytta när du kom dit första gången? Nyckelhålet finns under den. För att flytta den måste du dock ha yellow trinity, vilket du får först efter att du har klarat av Hercules cup.

28 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

har du red trinity då? och Leon ska la vara vid secret waterway (tunneln vid alleway längst bort om man räknar från lådorna)

Nivå 8 · Veteranfuskare

JAAAAA

Är Leon i first district, second district eller third district????????????? :blink:

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

Gå till alleyway, om man står vid lådorna så gå rakt fram tills du kommer till en tunnel, gå in där, då kommer du till secret waterway och där är Leon

Nivå 1 · Novis

det finns en röd tritny i vattnet fram för secret water way

Nivå 8 · Veteranfuskare

Hur kör man Herkules cup??? Jag har kört Phil's cup ensam och med kalle och långben och vunnit båda gångerna!!!!!!!

Jag har också låst alla nyckelhål i dom andra världarna!!!!!!!!!!!

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

just det :cool:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Vadå "just det" mr been??????????

Vart startar man herkules cup?????????????????????????????

Nivå 4 · Lärling

har jag skrivit i det andra ämnet

Nivå 1 · Novis

Åhhh vad segga ni är jag fattade redan på föra sidag..

du ska gå till alleyway och göra den röda trinityn i vattnet om du inte kan göra det så får du gå tillbaka till dom andra världarna och fin kamma hela stället och kolla så att du inte har missat något.

om det inte går att kolla dom andra världarna *skipa colluseum*

så testa att snacka med alla i traverse town.

du får hercules cup när du kommer längre in i spelet så det e bara att kämpa vidare så länge tills du kan köra hercules cup men innan det så måste du klara av pegasus cup....

det här var nog allt du behöver veta om du vill klara dig till aladin *agrabah* världen. sen e det bara att improvecera....

chain_of_memories.bmp

Nivå 4 · Lärling

Asså jag sa ju faktiskt det :angry:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in