:blink: Dr. Breen har dödat Alyx! :cry:
Garry's Mod Bilder
HEHE skitkul! men vad e det Breen håller i? och det där va banan gm_consruct va? den tycker jag e skit bra att leka på :D
han håller i en sån där tåg spak.. :P
ja det är gm_construct
↗ till inläggethan gör maps
Vilken bana har han skapat?
Jag gjorde en till nyss här,jag gjorde massor av antlion guards och massor av dynamiter..ni ser resultatet...
(ni kan också se att jag har stängt in alla utgångar,det e för att alla npc's jag spawnar inte ska kunna springa ut.jag har också skrivit HAHA på väggen...)
Haha, ganska roliga bilder ändå.
Här kommer typ en serie jag skapat...
JAG ÄR MYCKET NÖJD ÖVER DEN.
Och den är rolig.
@ Vitdom: Rolig serie faktiskt :P.
Båten fick jag bygga själv med: 4 långa plankor, 4 korta plankor, 2 blåa luft tunnor.
la du ner mycket tid på att göra den serien?
Hehe, okej ;P det var ju inte illa
Jag gjorde en bild där man ser Alyx efter explosionen i slutet av vanliga HL2,jag är faktisk ganska nöjd med den här!
hehe, cool :cool:
↗ till inläggetla du ner mycket tid på att göra den serien?
nee.. tog typ bara 20 minuter
hur gör man på garrys mod egentligen, lägger man bara ut sina gubbar som spelpjäser och tar kort eller ?
Jag vill köpa mitt half-life 2 nuu =) för å fåå cd key o börja spela gmod9 men jag ska köpa en skoter först
Jag installerade HL2 nu, vart skaffar jag Garry's mod & hur använder jag det?
Man måste ha HL2 DM och CSS också för att kunna spela...
sen kan man ladda ner det här http://www.download.com/Half-Life-2-Garry-...tml?tag=lst-0-1
Installerade det för ett tag sen nu :P.
Det är skitkul ju!
↗ till inläggetInstallerade det för ett tag sen nu :P.
Det är skitkul ju!
Enjoy :cool:
Mitt garrys mod har blivit helknäppt igen... jag ska försöka att installera någon av de äldre verisionerna för att se om det funkar bättre.