↗ till inläggetVilket pet är det du har där?
Diseased Grizzly Bear?
ganska bra armor för lvl 27.. fick den på 24 eller 25
↗ till inläggetRiktigt snygg armor.ganska bra armor för lvl 27.. fick den på 24 eller 25
Min gubbe, vid Ragna I MC (Är han som hoppar :P)
vid ragnar? isåfall är ni ganska döda om ni gick mot han.. :P
Varför skulle dom vara döda -.-
tror inte alla hade kommit där
↗ till inläggetHan är lätt. Han hade inte spawnat än på bilden, man måste prata med Major Domo (han imitten) för att han skall spawna.vid ragnar? isåfall är ni ganska döda om ni gick mot han.. :P
↗ till inläggethur många syns på bilden? jag har hittat typ 7-9 men rekordet att ta han på ligger ju på 8 så.Min gubbe, vid Ragna I MC (Är han som hoppar :P)
↗ till inläggetFinns många på vänster och höger sida (finns dock inte med på bilden).Min gubbe, vid Ragna I MC (Är han som hoppar :P)
Och Ragna har inte blivit 8-mannad, tror jag :s.
Onyxia har dock blivit 8-mannad av typ den bästa hordeguilden på realmen jag kör på.
Gått upp 2 levels nu och bytt guild.. (annar tabard) så ser lite annorlunda ut.. :)
niiice
.
Jag har förändrats lite. Här är jag när jag och några andra raidar Crossroad i The Barrens. Skulle ni vart där så skulle ni se en massa lik och skelet ända till ratchet.
Varför är alla horde intresserade av att vara undead när dem är rouge? Jag tycker troll passar bättre.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in