hur bra är ditt sinne och reflex?
testar det i detta roliga spel!
skriv hur mycket ni fick, skulle varit skoj att jämnföra!
min är : 96/155
hur bra är ditt sinne och reflex?
testar det i detta roliga spel!
skriv hur mycket ni fick, skulle varit skoj att jämnföra!
min är : 96/155
131/155 :P
Fick ännu bättre nu 141/155 det blir svårt när det lila kommer med! Och är desutom dödstrött!
första försöket 109/155 andra 130/155 :)
j*vla ideotiska spel. jag blir skit förbannad >:(
j*vla onödigt spel . så förbaskat i h*lvete. man hinner ju inte med >:(, jag blir skitförbannad på såna där spel. j*vla spel.
Tack för att ni gillar spelet...ok då....förutom negativagirder!
Jag fick nu 132 !!
Detta har inte så mycket med reflexer att göra, det är mer fingerfärdighet som gäller.
Jag har iallafall fått 155/155 förut när jag brukade spela det här på hamsterpaj men det var för nåra månader sen, nu fick jag iallfall 152/155 på första försöket... ska försöka ta 155
Yeeha, tog 155! höll på att tabba mig men klarade det precis, andra försöket :visslar:
det är ganska lätt om man bara koncentrerar sig
vad är erat "High Score Mode" rekord? tog nyss 149 ^_^ brukade sitta och nöta det här spelet förut...
Viken är er favorit hat? min är nog apan eller den där med mask och hög hatt...
Jobbigt spel..
Jag vet inte hur man får olika hattar men ett spel för att mmm slösa sina ttista minuter
↗ till inläggetJag vet inte hur man får olika hattar men ett spel för att mmm slösa sina ttista minuter
Man får hattar av att klara av ett visst antal poäng på high score mode/ endless mode och på Play Game, finns 25 totalt, du har säkert fått nåra gå in på Options och kolla
Om ni går in på www.hamsterpaj.net och sen in på underhållning / onlinespel kan ni få mycket större bild, och så sparas det tror jag
Mitt nya rekord på Endless mode är 182 ^_^
gaah :o 82/155
Fick 106 <_<
Himmla srewd Bara 98/155. Men förstos jag är lite färgblind hada svårt att se skullnad på lila och blå.
jag fick 40/155 :P :P
102/155
kul att så många gillar spelet själv har jag slutat spelat det -_-
101/155 Kasst :(
139/155
joboigt spel******************
↗ till inläggetTack för att ni gillar spelet...ok då....förutom negativagirder!
Jag fick nu 132 !!
Jag negativ. synd bara det e tametusan omöjligt för mig. jag får max 20 av skiten...
och jag hatar såna här spel!
spela inte det då :mellow:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in