💬
Logga in
Fuska.se

Ratchet And Clank 3

19 svar · startad

Trådstartare #1

oh, jag har fastnat.. igen.. när man ska möta tjejen som sjunger. Har ni nåt tips om vilket vapen som är bäst på henne?

18 Apr 2005

lava gun är bra mot hon

19 Apr 2005
Trådstartare #3

Ok. Jag ska tästa.

Rifle är bra för den skadar mkt. det jobbigaste på hon är ju hennes medhjälpare som dansar

23 Apr 2005
Trådstartare #5

ja jag vet men nu har jag ett laser svärd som dom dör av på ett slag och så köpte jag ett vapen som heter något på A. Och det dog hon av bara 10 skottt.

Nu har jag kommit till Metropolis.

30 Apr 2005

jag hra karat ut det jag försökte slå henne med wrenchen men det gick inge bra dom första 10 försöken annars använde jag annhilatorn sen ryno efter varvningen

1 May 2005
Trådstartare #7

Ok.. NU har jag kommit till en planet där det finns dinosarier. Den är ganska svår.

3 May 2005

Ja spelar bara för att hitta alla pokaler och skill points nu och titanium bolts

Trådstartare #9

ok, vilken är den sista bossen och vad ska man klara aldeles innan?

sista bossen e dr neferius (så klart <_< )

när dr är besegrad får du köra mot hans lätta robot

innan ska du kämpa dej fram till honom

8 May 2005
Trådstartare #11

på vilken planet möter man honom?

jag använder bara ryno 3 men annars lava guni level 8 men ett tips lavagun och på medhjälparna lasersvärdet och mördarrobotarn altså hundarna :visslar: :visslar: :visslar: :visslar: :visslar:

3 Jun 2006
↗ till inlägget

ja jag vet men nu har jag ett laser svärd som dom dör av på ett slag och så köpte jag ett vapen som  heter något på A. Och det dog hon av bara 10 skottt.

Aribiter eller något. . . . :cool:

15 Jun 2006
↗ till inlägget

ja jag vet men nu har jag ett laser svärd som dom dör av på ett slag och så köpte jag ett vapen som  heter något på A. Och det dog hon av bara 10 skottt.

Arbiter är i Gladiator. Den heter Anialathor. Vill ni fråga nått så kan ni göra det har klarat Naferious 3 ggr och har allt

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Annihilator heter det, Arbiter får man på Gladiator. Jag tycker att Mega Turret Glove och Disc Blade funkar bäst när man möter både Courtney Gears och Dr.Nefarious

Sista bossen är inte alls Dr.Nefarious !!!

Det är den där Roboten som förvandlade alla alien till robotar och med en öga...Death star heter den kanske??

19 Jun 2006
↗ till inlägget

Sista bossen är inte alls Dr.Nefarious !!!

Det är den där Roboten som förvandlade alla alien till robotar och med en öga...Death star heter den kanske??

sista bossen är visst dr nefurius jag har varvat han 10 gånger :lol:
20 Jun 2006

bara varvat 7ggr spelet är superlätt det ända som är jobbogt med att klara ut det nu är att ja inte gillar det längre.

27 Jun 2006

jag stör mig på dr.Nefarious för när man har jagat bort honom och möter honom igen så har jag inget kvar

↗ till inlägget

jag använder bara ryno 3 men annars lava guni level 8 men ett tips lavagun och på medhjälparna lasersvärdet och mördarrobotarn altså hundarna :visslar:  :visslar:  :visslar:  :visslar:  :visslar:

Första gången man möter henne har man inte RYNO 3

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in