När det inte är nån snö brukar vi köra på sanden. Men nu kör vi påsnön
Gladiatorerna
ok men varje gång det kommer snö så töar det bort efter nån dag(0013 @ 05/02-2004 08:58:51)ni kör väl inte direkt på asfalten dp
Nej på snön som är ca 3 dm.
Jag har aldrig kört gladiatorna eller not åt de hollet
Synd för det är *skul. Förresten jag vann finalen. Fick lite näsblod i gatloppet bara.I hinderbanan var det superjämt jag vann med 46 hundradelar. För vi har två stycken som tar tiden.
Hehe hoppas det inte är riktiga gladiatorerna. Isåfall skulle ni slåss på liv och död mot både djur och människor. Om någon skulle kläcka den idén rekommenderar jag att ni inte prövar.
de lekte man när man va litten
vi körde ringarna fast me andra saker på vår skola och så typ nåt som vi kallade för klätterställningsracet lr va de va(många år sen)
nej, vi kör inte
Riktigaa gladiatorer är du galen! Det skulle vi nog inte få för läraren heller :PHehe hoppas det inte är riktiga gladiatorerna. Isåfall skulle ni slåss på liv och död mot både djur och människor. Om någon skulle kläcka den idén rekommenderar jag att ni inte prövar.
Vi får inte ens köra gladiatorerna
Synd. Denna omgången ska jag vara gladiator. Dom andra gladiatorerna tycker att det är synd om dom som får möta mig.
höhö du måste va starkSynd. Denna omgången ska jag vara gladiator. Dom andra gladiatorerna tycker att det är synd om dom som får möta mig.
Inte så värst. Men jag kan dom flestas taktik och kommer lätt på ett sätt att parera den. Men visst lite har ju styrkan med sakn att göra.
Jag har kört det på idrotten ett pr gånger
Jag har också kört det på idrotten nångång.Och när jag gick i 1:an och 2:an körde vi gladiatorerna på rasten!