Ska köpa WOW nu och undrar bara vilken gubbe är bäst? :)
World Of Warkraft
Det finns ingen som är bäst, alla är likadana. Bara att andra snubbar har olika förmågor och utseenden -.-
demon hunter!
↗ till inläggetFinns inte ens i World of Warcraft!demon hunter!
Har lust att skriva några kränkade kommentarer, men det skulle räknas som personligt påhopp -.-
Det är bara att testa själv vilken ras som passar dig. Ingen kan bestämma något sådant.
Ok,vilka förmågor behöver man mest då.
jag tyclker att du ska ha en human warlock
Human Warlock kan kanske vara lite svårt i början. De är lätt hänt att man satsar fel. Fast om du har spelat en massa MMORPG förrut så kan du nog köra med en Human Warlock.
↗ till inläggetHuman Warlock kan kanske vara lite svårt i början. De är lätt hänt att man satsar fel. Fast om du har spelat en massa MMORPG förrut så kan du nog köra med en Human Warlock.
Köp Guild Wars den kostar inte Online i alla fall :cool:
gör en dwarf warrior
Flyttar.
Vill du spela på roliga klasser så ska du vara en mage/warlock/druid.
Vill du inte få mycket problem i vissa dungeons så ska du inte vara en helar klass. Helar du inte ordentligt så kommer dem bli arga.
Jag tycker du ska vara en Hunter eller Warlock. Dem är bäst på pvp tycker jag.
Också PVE. Lätt och grinda med dem.
om du är nybörjare rekomenderar jag nog pala (inte så många attacker att hålla reda på)
Ok tack för tips :cool:
Du ska veta att paladin skulle suga om dem ej hade sin immune sheild -.-
Så vill du ha klasser så skadar mycket snabbt så ska du vara det här.
Warrior, Hunter, Warlock, Priest, Mage.
Rogues skadar också mycket men tål mindre stryk.
mages e rätt så lätta o spela med men om man ska starta sin första gubbe reckomenderar jag hunter eller warlock ^_^
Gizmo, är mages lätta för dig? Inte för mig :( Jätte många attacker och hålla reda på. Svårt och hantera.
Shaman är också en rolig ras. Men är inte det som en priest egentligen. :blink:
Jo kanske som en priest. Deras healing är inte så kraftig men dem funkar bra ändå. Jag vet inte om dem används för healing i MC osv.
Okej men jag kan säga en grej..Warriors ÄR bäst...Det är dom i alla spel .. tex diablo , Mu online , Thang , Maple story och annat shiet..