💬
Logga in
Fuska.se

Två Frågor

34 svar · startad

Trådstartare #1

Jag gör alltid ny gubbar På WoW. Jag blir sugen alltid på att göra en ny. Snälla ge mig ett tips hur jag ska göra. Jag kommer att ha typ 50 gubbar på level 15 typ. Det var en sak till. Vet ni vågot bra tips att snabbt gå upp i lvl?

:D questa såklart göra mycket med instancer o spela på (1) gubbe itaget istället för 50

Senast ändrad:

Trådstartare #3

Vet du några bra quest i så fall. Jag men jag menade ett tips med gubbarna.

17 Jun 2006

Gör en udda blandning utav klass & ras, ex. Gnome Warrior eller nåt annat..

Och ifall du vill lvla snabbt så ska du alltid logga ut från ett Inn så blir du mkt rested, och då får man snabb experience.

Trådstartare #5

Vadå Inn. Menar du typ Stormwind, för när jag bvar i Stormwind så hade jag blivit jätte mycket rested.

aa. eller ett inn som finns i de flesta byar ex lions pride inn i elwynn forest

varför gör du nya chars då? och om det är för att du tycker att dem är tråkiga så är det bara att gå up i lvl så blir dem roligare, alla classer är tråkiga i början

Vissa lvlar är det jätte tråkigt andra är de skit kul

PS: IN är vid en Inkeeper :P

håller med det suger o lvla mella 14-20 men sen lvlar man svin lätt till lvl 27 så blir det segt till lvl 30 igen osv :) :kung: så försök bara lvla lvla lvla så blir det roligt

Senast ändrad:

Du kan ju göra en main, sedan gör du en alt... då kan du ha lite växlingar mellan dem ifall den ena blir tråkig..

21 Jun 2006

Testa en warrior, de lvlar väldigt snabbt.

( Den svåraste biten är 50 till 60 )

↗ till inlägget

Du kan ju göra en main, sedan gör du en alt... då kan du ha lite växlingar mellan dem ifall den ena blir tråkig..

ja, det e bra!

så kör jag med,ibland levlar jag på min main, och ibland latchar jag med min alt

(hrrm alts då)

(accountet FULLT B) )

Trådstartare #13

Nu har jag börjat satsat på min Gnome mage. Går rätt bra, är på level 20 :D

Vet något annat sätt att levla snabbt. Rätt segt när jag skulle levla till tjugo. Man blev ivrig när det var en ruta kvar.

Senast ändrad:

har osså en gnome mage lvl 21 nu men om du vill lvla den snabbt till lvl 24+ så gör alla questarna som du kan ta i duskwood o gör lite dm ibland tills du når lvl 23 då ska du göra sfk eller stockaid ;)

ja, mages e kul i lvl 20+!

men rätt så sega att levla

jo du lvla up högt med en och gör en alt för sen mellan 55-60 måste man nästa ha rested hela tiden då är det bra att ha en alt :P

↗ till inlägget

Nu har jag börjat satsat på min Gnome mage. Går rätt bra, är på level 20  :D

Vet något annat sätt att levla snabbt. Rätt segt när jag skulle levla till tjugo. Man blev ivrig när det var en ruta kvar.

Jag höll på med dm ända till lv 25. Så satsa på det.
22 Jun 2006
Trådstartare #18

Snäälla säg var DM ingången finns. Jag har hittat en ingång men man måste hoppa upp och det går typ inte. Finns det en annan väg.

Ingången till DM är i Moonbrook och finns i Westfall.

Edit: Moonbrook är fullt av Defias mobs!

Senast ändrad:

Trådstartare #20

Jag har hittat det nu. Vet du vilken av dem jag kan hitta en stav. Allstå för att döda någon.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in