💬
Logga in
Fuska.se

Auto Miner

43 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

finns aouto n00b o det är ni som vill ha botar som kör spelet år er!

Nivå 4 · Lärling

hur n00biga kn ni va ni kommer ändå bara sticka o visa ja e hur bra som helst eftersom jag använt auto och bots ni e såna n00bs använd botsen o alla era gubbar blir bannade hahha ni e såna n00bs folk sitter o slite för att få lvlar ni går o lägger er och efter 3 nätter ar ni 99 i wc eler mining

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

äntligen nån som förstår

Nivå 6 · Fuskare

Jag vill bara veta om det FINNS auto smithers.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Kill For Money, vet du, det finns "kanejstava" n00bs också..

Nivå 3 · Lärling

Välkommen till Biggest Looooser för folk som inte kan stava eller tänka själva, Dezen är eran host, och jag är speakern RaDiVaX..

Förste man ut är "kill for money"

- HäEJ jäG Tr0R Jääg ÄÄr C00lo ch due Är n00B ,DinA DumAh n00Bbb!! n0+0B1!13"

Jaäg trör ätt jag är Cööl ätt jäg skrytär över säker som inte har hänt....

Andre man ut är "Jimpa_93"

- Heeeeeej, jag är wannabe runescape mod, jag tror jag är cool eftersom jag hotar folk igenom att reporta men jag vet att det aldrig lär hända eftersom jag inte har några bevis..

Tredje man ut är "Admin wehe"

- Tjenaaaah jag är c00l jag är wannabe admin, typ jag kommer inte på något bättre namn, så jag är Admin WÄääÄHÄÄÄÄÄFULÄÄÄÄÄÄÄ

Vinnaren äär!

KILL FOR MONEY

För hans stora dumhet och inte kan stava, det är f*n värre än en tjock tysk som lär sig svenska på en gatukök

Jag bryr mig inte om jag blir bannad över detta, men jag är trött över folk som alltid ska hålla på och fjanta och ska säga vem som är coolast osv..

Nivå 9 · Veteranfuskare

Känner mej stolt över att få Hosta en så vacker tävling =) (vad hosting nu e :P)

Nivå 3 · Lärling

Du som har tävlingen, du har ju f*n satsat 500 tusen för att få programmet upp.

Nivå 6 · Fuskare

Men lägg ner. Gå och bråka om det här som dom små fjärtar som ni är någon annanstans.

Admin Wehe, ja, det finns autosmithers Du kan ju söka på google och se om du finner någon. Har för mig att det finns autosleepers också. Kolla länken jag postade innan.

Nivå 3 · Lärling

Hah XD Flamed ? raged? hell yeah.

Nivå 3 · Lärling

det finns auto smithers, bone buryers,miner,wcer mm.....

bone buryers plockar upp ben för att begrava

Nivå 1 · Novis

nån som kan skicka en bra autominer och dropper?

Omg, vad ska man med ett fuskforum till om inte fusk :huh:, näää juste! Så snacka inte om att ni hatar cheaters! eller helt enkelt dra till något anticheatforum!

22 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare

Auto miners är faktiskt ganska jobbiga. Särskilt omdet är 3 styckna samtidigt på samma mining ställe som en själv så är det jobbigt.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Men lägg ner. Gå och bråka om det här som dom små fjärtar som ni är någon annanstans.

Admin Wehe, ja, det finns autosmithers Du kan ju söka på google och se om du finner någon. Har för mig att det finns autosleepers också. Kolla länken jag postade innan.

Vad f*n gör den?

Nivå 3 · Lärling

sök inte på google typ 99,9% av alla sidor ee virus

23 Jun 2006
Nivå 1 · Novis

vars ska man söka då?

Ni blir upptäckta till slut ändå. Skulle vara många fler med 99 i någon skill om det gick att hålla på hur länge som helst, oupptäckt.

Nivå 6 · Fuskare

Beror på hur man använder programmen.

24 Jun 2006
Nivå 5 · Fuskare

Det märks vilka som är botar. ofta brukar dom vara i level 3 och ha ett oseriöst namn säger ingenting.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in