Hur mycket kommer nintendo wii att kosta och när kommer det ut?
Nintendo Wii
Inte lika mycket som konkurrenterna. 3000kr och neråt skulle jag tro.
↗ till inläggetInte lika mycket som konkurrenterna. 3000kr och neråt skulle jag tro.
jo ,någe sådant skulle jag tro. Men visst verkar Wii bra :wub:
Det ska bli billigt eftersom Nitendo vill att alla ska kunna har råd och ökar deras rekord sällning som var då på gamboy makinerna
Tror att det kommer att bli dyrt.
Max 5000.
Spelen kommer ju högst att kosta 50 euro styck, ca 400. Eller så var det 60 euro styck. ja, men iaf runt 400-500. Så konsolen kommer nog kosta 2500-till 3000 vad jag tror ;)
Har hört både 200 dollar och 250 dollar i USA så någonstans där emellan kanske.
Det blir cirka 2000-2500 kr eftersom det kostar lite extra i europa.
den ska kosta ca 3000kr i USA. I sverige tillkommer MOMS o skit så det kommer bli dyrt
Inte så farligt, låter bra.
Det var en nyhet på GR idag "Wii för 249 Dollar". Om detta är sant så är det riktigt billigt.
När ska den släppas ut då ?
↗ till inläggetDet var en nyhet på GR idag "Wii för 249 Dollar". Om detta är sant så är det riktigt billigt.
aa, ja ska önska mig pengar till den när ja fyller år :cool:
↗ till inläggetOm det kostar så lite så skulle det ju vara en ganska bra affärDet var en nyhet på GR idag "Wii för 249 Dollar". Om detta är sant så är det riktigt billigt.
Jag vet inte vart ni fått all info ifrån, Nintendo har inte gått ut med något officiellt pris eller releasedatum än. De har sagt att de ska göra det snart (de gjorde det i en intevju med IGN). De sa på konferansen (e3) att det kommer släppas Q4 2006.
Kazen^:http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=7393 ,
Detta står i början så det är inte helt sant då. "Även om Nintendo officiellt inte har gått ut med något pris för Wii har vi (wii) på Gamereactor såklart snokat vidare bland mässnack och rykten."
Det lär ju bli riktigt grymt, några som ska skaffa det?
Har inte så stor koll på nintendos spel, har mest sysslat med pc och ps.
Vilka spel ska ni skaffa till wii?
Alla priser låter billiga och bra. Jag längtar redan tills när Wii kommer att släppas. :)
↗ till inläggetTror att det kommer att bli dyrt.
Max 5000.
Äh, du yrar i nattmössan. Wii kommer typ kosta hälften så mycket som 5000, alltså cirka 2500.
↗ till inläggetTror att det kommer att bli dyrt.
Max 5000.
MAX. ;O
Nja, maxgränsen ligger nog på 3000 så något mellan 2500 och 3000 kronor.